Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nejdå, det är ju som det ska vara när gudomligheter kommer på besök hos dödliga. Fullt normalt.Auberginelådan klar!
Visa bifogad fil 134989
Finans-grannen knackade nyss på och hade köpt … kattgodis Undra om katterna förstår hur överdrivet taggade en massa folk är på att de ska komma
Sitter på Ultuna och väntar på lillpojken och mamma sitter i bilen och börjar nog frysa snart.
5 dagar först sedan 1-2 dagar beroende på läget och sedan minst 9 dagar ledigt. Dessutom på torsdag har vi sovmorgon nästan halvdag.....Två veckors semester börjar NU
Handla idag Det är lite orutin det Jag har full förståelse för din sambo!Stall och mathandling klart. Sambon höll ihop fram till kyldiskarna, sen ville han bara ut ur mataffären (det var mer folk än vanligt såklart) Men nu har vi ätit tacos och ordningen är återställd
Ibland är det bättre att ta det den 22 :a än tidigare. Vi slutar tidigare på fredagen än andra dagar så orkar inte mer än fredagen oavsett mängd människor.......Handla idag Det är lite orutin det Jag har full förståelse för din sambo!
Vi har klätt granen idag (en dag i förväg för avkomman ska ut med vänner imorgon), poppat julmusik och druckit glögg
Jag och vovvarna var ut och skottade gångarna medans maken stekte juleköttbullarna (han gör dom godaste!!), imorgon får han ta ut traktorn till de stora ytorna - snön var tung
Jag har hört att en tatuering= -5 år. Ska jag göra 24 stycken är min ålder -enjävlamassaJag är inte riktigt säker men tror att det är 24 tatueringar jag har. Har ändå nackspärr ibland. Så fler än 24
Så du menar att barn kan få nackspärr? Tusan dåAsch du landa väl med oturlig knyck bara. När jag var typ 12 åkte jag av (enda gången under 3 år på ridskolan) stallets minsta häst på 117 cm och hade nackspärr dagen därpå....
Är han fortfarande inte rumsren?Hunden är jättehungrig
och jobbar sig ner i torrfodret i skålen.
Hoppas det inte innebär att jag måste gå ut med honom vid 2-snåret inatt.
Så du menar att barn kan få nackspärr? Tusan då