Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skotten och roten Àr Àtliga sÄ Àt upp dem! Jag har funderat pÄ att testa mÄnga gÄnger, har ju bÄde hÀstar och en grönis med massor av pÀls sÄ dÀr Àr det bara att plocka fram saxen nÀr fröhusen fastnar. Enda förmildrande jag ser med dem Àr att steglitsen Àter dem pÄ vintern.Jag fick hem sÄdana med ett lass grus.
Plockar de som hinner blomma och slĂ€nger i pannan sĂ„ de eldas upp.I övrigt klipper jag av allt jag ser och förpassar till soptunnan. ĂndĂ„ dyker det upp nya skott varje sommar.
HATAR dem.
Trasslar de in sig i hundens pÀls r det bara att klippa. GÄr inte att trassla ur.
Mini-modellen av nĂ„got kardborreaktigt Ă€r inte heller jĂ€ttekul hundpĂ€ls.. Ăronen.. Ville typ drĂ€nka mig.. Tog ca 4 h att fĂ„ bort.Jag fick hem sĂ„dana med ett lass grus.
Plockar de som hinner blomma och slĂ€nger i pannan sĂ„ de eldas upp.I övrigt klipper jag av allt jag ser och förpassar till soptunnan. ĂndĂ„ dyker det upp nya skott varje sommar.
HATAR dem.
Trasslar de in sig i hundens pÀls r det bara att klippa. GÄr inte att trassla ur.
Mitt enda djur Àr en phalÚne sÄ alternativet med sax riskerar att bli rÀtt brutaltSkotten och roten Àr Àtliga sÄ Àt upp dem! Jag har funderat pÄ att testa mÄnga gÄnger, har ju bÄde hÀstar och en grönis med massor av pÀls sÄ dÀr Àr det bara att plocka fram saxen nÀr fröhusen fastnar. Enda förmildrande jag ser med dem Àr att steglitsen Àter dem pÄ vintern.
Min gamle ponny Àlskade att Àta kardborrar/tistlar. Han lÀrde mitt halvblod det. Inte jÀttekul att trassla ut det hÀr heller.. Det var som ett basebolltrÀ som ville fastna i allt.Skotten och roten Àr Àtliga sÄ Àt upp dem! Jag har funderat pÄ att testa mÄnga gÄnger, har ju bÄde hÀstar och en grönis med massor av pÀls sÄ dÀr Àr det bara att plocka fram saxen nÀr fröhusen fastnar. Enda förmildrande jag ser med dem Àr att steglitsen Àter dem pÄ vintern.
Med den hÀr Elvis-frippan a la kardborre-mardröm till..Min gamle ponny Àlskade att Àta kardborrar/tistlar. Han lÀrde mitt halvblod det. Inte jÀttekul att trassla ut det hÀr heller..
Visa bifogad fil 134489
Bara dra folie över nÀr den Àr klar, dra ner vÀrmen till 85-90° och varmhÄlla.Jag hade fÄtt i uppdrag att ha maten klar 18.00, men nÀr jag precis satt in den i ugnen fick jag meddelande att de vill Àta 18.30.
Jag har hjÀlpt till med en liknande svans. Det var inte sÄ dÀr jÀttekul precis.Min gamle ponny Àlskade att Àta kardborrar/tistlar. Han lÀrde mitt halvblod det. Inte jÀttekul att trassla ut det hÀr heller.. Det var som ett basebolltrÀ som ville fastna i allt.
Visa bifogad fil 134489
Jag gÄr lite som en fÀllkniv idag, men det var det ÀndÄ vÀrt. MÄtt helt okej efter gÄrdagens middag med vin!
Nu fÄr jag ÄtergÄ till min ofrivilliga nykterism, har ett lager at Chanukka-must kvar som jag avnjuta. Tinar dessutom löjrom i skrivande stund
RÄkade se att jag tagit FEL medicin sista veckan. Burkarna var farligt lika Jag har alltsÄ INTE tagit min hjÀrtmedicin, men jag verkar ju mÄ rÀtt bra ÀndÄ mÄste jag sÀga. Dags att börja med dosett kanske
Dosett is da shit! Jag skulle inte overleva utan dosett, och da jag har mediciner som tas vid tva skilda tillfallen pa morgonen samt meds for kvallen har jag tva dosetter. First thing in the morning dosetten satts pa mitt keyboard pa kvallen sa dar ar den nar jag kliver upp ... den andra ar redo i badrummet nar jag vaknat sa jag kan gora mig i ordning.
Jag hade ca 45 min ledig lucka och tog med trÀnset till hagen för att rida en svÀng. Blev ingen ridning den dagen.Jag har hjÀlpt till med en liknande svans. Det var inte sÄ dÀr jÀttekul precis.
Bara dra folie över nÀr den Àr klar, dra ner vÀrmen till 85-90° och varmhÄlla.
Det mesta funkar dock att varmhÄlla sÄpass kort tid utan att bli oÀtbart.Beror pÄ vilken mat, vissa saker Àr ju pÄ minuten och blir inte bra om de fÄr stÄ för lÀnge/gÄr inte varmhÄlla.