Vad gör vi? Del CLXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dosett is da shit! Jag skulle inte overleva utan dosett, och da jag har mediciner som tas vid tva skilda tillfallen pa morgonen samt meds for kvallen har jag tva dosetter. First thing in the morning dosetten satts pa mitt keyboard pa kvallen sa dar ar den nar jag kliver upp ... den andra ar redo i badrummet nar jag vaknat sa jag kan gora mig i ordning. :up:

Jo jag hade det förut men nu har jag typ en låda med pillerburkar 😅 Mindre god ide vad det verkar.
Håller med hästflicka! Jag har en sådan här med separata burkar för varje dag. Syftet var att det skulle vara smidigare att ta med sig (om jag nu mot förmodan någonsin skulle någonstans:p) och dessutom tycker jag de inte ger samma sjukhemsvibb som de stora rutnäten.
 
Försöker sluta tycka så synd om mig själv. Det hjälper liksom inte. Sen har jag läst och försökt jämföra olika foderlösningar/alternativ. Finns en hel del på marknaden verkligen. Men frågan är vad som funkar bäst 🤔
 
Jösses vad gott det var! Kan varmt rekommendera restaurangen På Grillen i Norrtälje om man ska dit någon dag :d
Centrum är jättegulligt också :love: perfekt blandning av affärer! Små privatägda men även större kedjor. De två små privatägda jag tittade in på var så fina :love1:

Om det inte var så långt från jobbet så hade jag starkt övervägt att flytta dit :up:
 
Om det inte var så långt från jobbet så hade jag starkt övervägt att flytta dit :up:
Eller körtiden hade kunnat vara mera ok om det inte blev rusningstrafik när man behöver åka.
Plus att en bra bit av motorvägen inte är belyst, blev lite spännande att köra i regn och mörker (med automatiskt helljus som inte ville sätta på sig) i 80-90 km/h (vägen var 110) :cautious: vet inte om jag skulle vilja utsätta mig för det halva året.
 
Har sitter jag fortfarande och prokrastinerar. Jag behover aka och handla en julklapp pa en vingard i narheten, de har namligen egengjord olivolja ocksa. De har bade egna olivlundar med olika sorters trad och ett "presseri" dar de tillverkar oljan. Vansinnigt god och en utmarkt present till jul. Dessutom kan det inte bli mer "nara handel" an det. Det tar mindre an 20 minuter att kora dit. Jag gillar att gynna min egen "community".

sedan star tunnbrods bak pa listan. Det duger bara med riktigt tunnbrod till dopp i grytan, forr om aren har vi ofta anvant Metzo brod, men det smakar ju inget och faller isar i "doppet", sa tunnbrod it is.

Sa SATT FART HASTFLICKA :rage:
 
Är på Katalin nu och väntar på Timo
 

Bifogade filer

  • received_1036035004354085.jpeg
    received_1036035004354085.jpeg
    109,4 KB · Visningar: 8
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
56 57 58
Svar
1 145
· Visningar
32 105
Senast: rickie
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 446
Senast: Halcyon
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp