Liniment hjälpte mot den värsta huvudvärken
Nu kaffe!
Nu kaffe!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hittade ni kondis här om dagen?Har ätit sushi, ska baka saffransbullar
Hittade ni kondis här om dagen?
Vilket kondis?Ja det gjorde jag Tack för tipset! Lär bli flera gånger!
Vilket kondis?
Ja, det är trevligt. Har fikat där flera gånger. Leijon stenugnsbageri och konditori är också trevligt, dyrt men gott och ligger inte så långt ifrån.Bageri Brantingstorg
Vad är det?!Och tittade konstigt mot min panna. Jag fattade rätt fort varför.. de var öööverallt i mitt oborstade sjuklings-hår.
Inte helt lätt att få bort.
Visa bifogad fil 134479
Ser ut som kardborrar.Vad är det?!
Trodde såna var små och bara fanns på våren, sommaren och tidig höst.Ser ut som kardborrar.
Ja, det är trevligt. Har fikat där flera gånger. Leijon stenugnsbageri och konditori är också trevligt, dyrt men gott och ligger inte så långt ifrån.
Stockholmsräkan?Dricker kaffe och försöker piggna till. Ska ju få besök av Stockholmsräkan sen
Kardborrar!Vad är det?!
Person. Men SJ ställde in tåg och så är det elfel i Märsta så det sket sigStockholmsräkan?
Person, företag, hantverkare?
Nä, det är de utblommade fröhusen som fastnar i allt som kommer i närheten. Ett rent h-vete att få bort många gånger.Trodde såna var små och bara fanns på våren, sommaren och tidig höst.
Jag fick hem sådana med ett lass grus.Nä, det är de utblommade fröhusen som fastnar i allt som kommer i närheten. Ett rent h-vete att få bort många gånger.
Visa bifogad fil 134483