Sitter på tåget och mår illa, bara 1,5 timmar kvar innan jag byter tåg och kan köpa åksjuketabletter..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, fy! Åksjuka är verkligen hemskt.Sitter på tåget och mår illa, bara 1,5 timmar kvar innan jag byter tåg och kan köpa åksjuketabletter..
Testa att humma gör dig själv. Det lurar på något sätt hjärnan så att illamåendet lättar.Sitter på tåget och mår illa, bara 1,5 timmar kvar innan jag byter tåg och kan köpa åksjuketabletter..
Sitter i tyst vagn, men tack för tipset!Testa att humma gör dig själv. Det lurar på något sätt hjärnan så att illamåendet lättar.
Hjälper det på riktigt alltså? Vill gärna ha en arsenal av alla knep som finns...Testa att humma gör dig själv. Det lurar på något sätt hjärnan så att illamåendet lättar.
Låter fantastiskt.
Vad ska jag hitta på med en över 30 år gammal Tokaj, 5 puttonyos? Köpte den med ex för ca 24 år sedan och den blev kvar hos mig när jag lyfte ut honom. Om mamma kommer hit över jul tänkte jag vi skulle knäcka den och lyxa till det lite under helgerna med svensk oxfilé, skumpa och annat godis och ev fira mitt nya jobb.
Tack men det blev lite syftningsfel, mitt ev nya jobb, jag har inte fått det än men ska ha nytt samtal efter helgen.Klart ni ska knäcka den! Grattis till nytt jobb!!
Tack men det blev lite syftningsfel, mitt ev nya jobb, jag har inte fått det än men ska ha nytt samtal efter helgen.
Annars kan vi ju alltid knäcka den som tröst.
Jag tycker faktiskt det!Hjälper det på riktigt alltså? Vill gärna ha en arsenal av alla knep som finns...