Vad gör vi? Del CLXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
20231216_125048.jpg
Cyklat upp för ett berg. Nu ska jag ner igen (tur att det är den roliga biten).
 
Låter fantastiskt. :d

Vad ska jag hitta på med en över 30 år gammal Tokaj, 5 puttonyos? Köpte den med ex för ca 24 år sedan och den blev kvar hos mig när jag lyfte ut honom. :sneaky: Om mamma kommer hit över jul tänkte jag vi skulle knäcka den och lyxa till det lite under helgerna med svensk oxfilé, skumpa och annat godis och ev fira mitt nya jobb.

Klart ni ska knäcka den! Grattis till nytt jobb!! :)
 
Jag åt en superanpassad lussebulle igår, sockerfri, mjölkfritt, alltfri men min mage lackade ur ändå. Så trist, kom igen kroppen.

Meen på den ljusa sidan fick jag en julgran igår. Det blev så fint! Cleo katt ”spillde” genast vatten ur foten på golvet och berättade sedan förebrående att jag tagit in något som gör BLÖTT på hennes golv. :heart :p

Och det är stor festival där jag bodde i Indien. Kul att se film därifrån!
 
Jag går lite som en fällkniv idag, men det var det ändå värt. Mått helt okej efter gårdagens middag med vin!
Nu får jag återgå till min ofrivilliga nykterism, har ett lager at Chanukka-must kvar som jag avnjuta. Tinar dessutom löjrom i skrivande stund :angel:

Råkade se att jag tagit FEL medicin sista veckan. Burkarna var farligt lika 😅 Jag har alltså INTE tagit min hjärtmedicin, men jag verkar ju må rätt bra ändå måste jag säga. Dags att börja med dosett kanske 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
55 56 57
Svar
1 138
· Visningar
31 970
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 446
Senast: Halcyon
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp