Vad gör vi? Del CLXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lugnt och skönt med andra ord?
Yes! Eller det är i alla fall en mindre distraktion från det som är viktigare att syssla med. Till exempel att det plötsligt kommer massa ärenden som ska ha sekretess men jag har fått exakt noll utbildning vad gäller sekretess i varken diarie eller arkiv och nu är helt lost och måste skjuta bort allt annat för att försöka lära mig sekretess via google-fu :cautious::arghh:
 
Jag med. Därför är det roligt när nån pratar om typ 9. Som massörskan vi hade förut. Vi pratade om parkering på stan och hon sa att på morgonen var det inga problem. Nä det är klart klockan 6 är det ganska tomt det håller jag med om. Men få butiker öppna. -vad skulle man göra på stan klockan 6???
 
Ligger och drar mig lite. Hundarna varit ute och de och katterna har fått mat men jag har inget måste just nu. Jag ska skjutsa grannen till banken vid lunch och jag funderar på om jag inte ska dra om ett par rörstumpar till i badrummet, till handfatet och toaletten. 🤔

Ska titta till hönsen lite senare men de hade gott om mat och vatten när jag bar dit den infångade hönan igår kväll så ingen brådska där heller. :)
 
Yes! Eller det är i alla fall en mindre distraktion från det som är viktigare att syssla med. Till exempel att det plötsligt kommer massa ärenden som ska ha sekretess men jag har fått exakt noll utbildning vad gäller sekretess i varken diarie eller arkiv och nu är helt lost och måste skjuta bort allt annat för att försöka lära mig sekretess via google-fu :cautious::arghh:
Har ni gjort informationssäkerhetsarbete står det där hur ni ska diarieföra osv information. Även med sekretess. Om det får diarieföras i det vanliga diariet osv.
 
Har ni gjort informationssäkerhetsarbete står det där hur ni ska diarieföra osv information. Även med sekretess. Om det får diarieföras i det vanliga diariet osv.
Nej, eller jag har inte sett något sådant dokument (letade just nu)
Men jag hittade några punkter om hur man kan göra så jag ska försöka luska utefter det. Det försvårar lite ytterligare att det inte går att "reverse engineer" hur jag ska göra iom att allt tidigare är borttaget.
 
haha inte lätt å vara vår ungkatt; han följde med och hämtade ved första varvet (tyckte nog det var för blött o kallt för tassarna) så plötsligt skrek han till ungefär som om jag skulle trampat på honom! Gjorde jag absolut inte! Möjligen att han kanske reagera på om kopplet snärtade till pytte oavsiktligtvis...?! Sen när jag öppnade dörren hade ju min halsduk ramlat ner så han slog en tvärnit och kunde absolut inte gå in först haha!

Bär in ved, eldar och pluggar.
 
Rätt lugn start för ovanlighetens skull, nästan lite oroväckande eftersom det är måndag :cautious: men skönt, speciellt som jag är trött, kroppen är mör och fryser. De stänger av värmen på helgerna så trots fodrade leggings, långärmad klänning och filt runt mig så är det kallt på nivån jag undrar om jag borde ta med tjocksockar 🥶
 
Jobbat klart. Jobbat arslet av mig, så kommer ha ont i kroppen ikväll.
Ska till vuxenhab nu. Går en enmanna kurs i Autism med någon praktikant där. Känns som det inte behövs, kan ju redan hur AS mm funkar...
Små snöat hela förmiddagen, nu mera som snöregn
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 607
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 186
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 708
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 888
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp