Vi har problem med telefonerna med. Går inte att ringa eller ta emot samtal.
Tele 2 strular tydligen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har problem med telefonerna med. Går inte att ringa eller ta emot samtal.
Inte mig emotTele 2 strular tydligen
05.Alltid lika roligt att veta vad andra räknar som tidig morgon.
Lugnt och skönt med andra ord?Vi har problem med telefonerna med. Går inte att ringa eller ta emot samtal.
Yes! Eller det är i alla fall en mindre distraktion från det som är viktigare att syssla med. Till exempel att det plötsligt kommer massa ärenden som ska ha sekretess men jag har fått exakt noll utbildning vad gäller sekretess i varken diarie eller arkiv och nu är helt lost och måste skjuta bort allt annat för att försöka lära mig sekretess via google-fuLugnt och skönt med andra ord?
Jag med. Därför är det roligt när nån pratar om typ 9. Som massörskan vi hade förut. Vi pratade om parkering på stan och hon sa att på morgonen var det inga problem. Nä det är klart klockan 6 är det ganska tomt det håller jag med om. Men få butiker öppna. -vad skulle man göra på stan klockan 6???
Har ni gjort informationssäkerhetsarbete står det där hur ni ska diarieföra osv information. Även med sekretess. Om det får diarieföras i det vanliga diariet osv.Yes! Eller det är i alla fall en mindre distraktion från det som är viktigare att syssla med. Till exempel att det plötsligt kommer massa ärenden som ska ha sekretess men jag har fått exakt noll utbildning vad gäller sekretess i varken diarie eller arkiv och nu är helt lost och måste skjuta bort allt annat för att försöka lära mig sekretess via google-fu
Nej, eller jag har inte sett något sådant dokument (letade just nu)Har ni gjort informationssäkerhetsarbete står det där hur ni ska diarieföra osv information. Även med sekretess. Om det får diarieföras i det vanliga diariet osv.
Vad ska du göra?Kollar på piercingsmycken. Ska göra en ny på lördag och funderar på att uppdatera övriga.
Vad ska du göra?