Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har de fortfarande inte fått igång fjärrvärmen? Tur det inte är så jättekallt ännu.Var strömavbrott när jag kom hem.
Elen gick igång igen efter 40 min
Nu är fjärrvärmen utslagen i hela Uppsala
Hos mig i Fålhagen är det igång!Har de fortfarande inte fått igång fjärrvärmen? Tur det inte är så jättekallt ännu.
det är kallt hos mig medHar de fortfarande inte fått igång fjärrvärmen? Tur det inte är så jättekallt ännu.
<snip> Tog ett halvt glas vin tidigare, men det förtar känslan när fruktflugorna kommer och dränka sig så jag måste sitta med handen över glaset.
Omställningen i sig är väl okej, om det inte blev mörkt tidigare på eftermiddagen.Konstaterar att jag inte verkar påverkas märkbart av att ställa om till vintertid. Påverkas mycket mer av mörkret och kylan, som redan gjort entré.. Sitter i fåtöljen med lilla katten uppkrupen i mitt knä.
Hos mig i Fålhagen är det igång!
Jag röstar för brasan!Är det fortfarande igång hos dig? Vattenfall aviserar på deras webbsida att det inte är igång än. Funderar på om det är en eftersläpning dr eller om det fortsatt är kallt.
Funderar på om det är värt att åka till jobbet och hacka tänder när jag kan sitta och jobba hemma framför brasan och ta möten via Zoom istället.
Jag röstar för brasan!
Här är den bilen som stog ute snötäckt på framrutan och lite taket. Sen kom det snöslask hela vägen till jobbet.Hade inte kommit nästan någon snö men det är på ingång enligt SMHI.
Jag hatar det.
Fortfarande förkyld men mycket mindre iaf.
I dag har vi studiedag.
Vi har värme och varmvattenÄr det fortfarande igång hos dig? Vattenfall aviserar på deras webbsida att det inte är igång än. Funderar på om det är en eftersläpning dr eller om det fortsatt är kallt.
Funderar på om det är värt att åka till jobbet och hacka tänder när jag kan sitta och jobba hemma framför brasan och ta möten via Zoom istället.
Här mest blött. Kör man lugnt brukar det inte vara någon fara med sommardäck.Funderar på om det är halt ute eller mest blött. Kan vara så att jag har sommardäck på bilen
Vid 6 fick vi värmen tillbakaHar de fortfarande inte fått igång fjärrvärmen? Tur det inte är så jättekallt ännu.