Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har lyckats komma upp i 20° i min dragiga lägenhet så nog är värmen igång!Är det fortfarande igång hos dig? Vattenfall aviserar på deras webbsida att det inte är igång än. Funderar på om det är en eftersläpning dr eller om det fortsatt är kallt.
Funderar på om det är värt att åka till jobbet och hacka tänder när jag kan sitta och jobba hemma framför brasan och ta möten via Zoom istället.
Jag brukar lägga ett kort eller pappbit över glasetTröttnade på soffan, lämnat vardagsrummet och värmen från kaminen åt katterna och nyss lagt mig på värmedynan. Känns konstigt nog som jag har träningsvärk men har inte gjort något speciellt i helgen. Ser hur lite klockan är så funderar på om jag inte borde kliva upp igen en stund?
Tog ett halvt glas vin tidigare, men det förtar känslan när fruktflugorna kommer och försöker dränka sig så jag måste sitta med handen över glaset.
Alltid lika roligt att veta vad andra räknar som tidig morgon.Väntar på att vården ska ringa upp om mitt covidvaccin. De skulle ringa "tidigt på morgonen" idag.
Ja precis. Jag tänkte att det var runt åtta, i och med att de öppnar då. Men än har ingen ringt..Alltid lika roligt att veta vad andra räknar som tidig morgon.
Sa de vilken dag? Månad? År?Ja precis. Jag tänkte att det var runt åtta, i och med att de öppnar då. Men än har ingen ringt..
Vi har problem med telefonerna med. Går inte att ringa eller ta emot samtal.Telefon- och internetstrul på jobbet. Inte jättekul.