Vad gör vi? Del CLXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ska göra en flat och dottern ska göra två till, i vardera örsnibb :)
Men - vad ska du ha sådana här i örsnibbarna för? Blir det inte rätt tungt också?
1698666552316.png
 
Konstaterar att Började läsa Atlas (historien s om Pa Salt) nyligen och läser även En mental sporre; utöver det har jag allt 12 böcker till att läsa 😁 och orkidéen jag fick i slutet av december förra året har blommat om en gång till och satt en ny stängel/gren med knoppar, det gör mig så glad 😃😍.
 
Yes! Eller det är i alla fall en mindre distraktion från det som är viktigare att syssla med. Till exempel att det plötsligt kommer massa ärenden som ska ha sekretess men jag har fått exakt noll utbildning vad gäller sekretess i varken diarie eller arkiv och nu är helt lost och måste skjuta bort allt annat för att försöka lära mig sekretess via google-fu :cautious::arghh:
Delegera ärendena till nån som har fått utbildning i det.
Du behöver inte lösa alla problem som dyker upp. :heart
Arbetsgivaren har huvudansvaret.
 
Men du är väl inte den enda anställda ... även om du är själv idag så måste du ju inte göra sånt du inte har fått utbildning om.
Det jag menar är att det inte finns någon annan som har samma arbetsuppgifter som jag.
Så jo, jag är den enda anställda med det här uppdraget. :) Jag kan inte be någon annan med mer utbildning om hjälp för den finns inte, utan måste lära mig själv.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 607
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 186
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 708
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 888
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp