Men - vad ska du ha sådana här i örsnibbarna för? Blir det inte rätt tungt också?Jag ska göra en flat och dottern ska göra två till, i vardera örsnibb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men - vad ska du ha sådana här i örsnibbarna för? Blir det inte rätt tungt också?Jag ska göra en flat och dottern ska göra två till, i vardera örsnibb
Men - vad ska du ha sådana här i örsnibbarna för? Blir det inte rätt tungt också?
Visa bifogad fil 130944
Du kan få två grader av mig, vi har 24 grader innneHuttrigt. Fick veta av vaktis att i år kommer inte hyresvärden att sätta på elementen om det är 20 grader eller mer. Dock undrar man var exakt den temperaturen kommer mätas. En myckenhet te konsumeras redan. Det kommer skvalpa i mig nu i vinter.
Delegera ärendena till nån som har fått utbildning i det.Yes! Eller det är i alla fall en mindre distraktion från det som är viktigare att syssla med. Till exempel att det plötsligt kommer massa ärenden som ska ha sekretess men jag har fått exakt noll utbildning vad gäller sekretess i varken diarie eller arkiv och nu är helt lost och måste skjuta bort allt annat för att försöka lära mig sekretess via google-fu
Grejen är att det inte finns någon annan, så på något sätt får jag lösa detDelegera ärendena till nån som har fått utbildning i det.
Du behöver inte lösa alla problem som dyker upp.
Arbetsgivaren har huvudansvaret.
Lite spolarvätska brukar det gå bra även vid minus.Äsch! Måste ju putsa fönstret innan det blir minusgrader! Suck vad jobbigt.
Jag gör det "sen".
Men du är väl inte den enda anställda ... även om du är själv idag så måste du ju inte göra sånt du inte har fått utbildning om.Grejen är att det inte finns någon annan, så på något sätt får jag lösa det
Men jag tänker inte göra det snabbt och slarvigt, det får ta tid så det blir rätt till slut.
Vi använde t-röd när jag jobbade med lokalvård men har ingen lust att köpa en flaska bara för en fönsterputs.Lite spolarvätska brukar det gå bra även vid minus.
Har konstaterat att jag gett upp fönstertvätt. Vi får dit nosar innan man vänder ryggen till.Vi använde t-röd när jag jobbade med lokalvård men har ingen lust att köpa en flaska bara för en fönsterputs.
Det jag menar är att det inte finns någon annan som har samma arbetsuppgifter som jag.Men du är väl inte den enda anställda ... även om du är själv idag så måste du ju inte göra sånt du inte har fått utbildning om.
Det var precis vad jag tänkte också. Det där är en flat i min värld.Men - vad ska du ha sådana här i örsnibbarna för? Blir det inte rätt tungt också?
Visa bifogad fil 130944
Jag fick reda på i ett tidigare boende att temp mäts mitt i rummet, ocb i bordshöjd ungefärHuttrigt. Fick veta av vaktis att i år kommer inte hyresvärden att sätta på elementen om det är 20 grader eller mer. Dock undrar man var exakt den temperaturen kommer mätas. En myckenhet te konsumeras redan. Det kommer skvalpa i mig nu i vinter.
Vill de inte sälja till dig? Eller har de en annan köpare på GVerkar inte få reda på visningstid idag heller. Imorgon har det gått 1 vecka sedan jag blev tillfrågad om visning och jag svarade inom 1 minut att jag absolut ville titta