JappJag fick reda på i ett tidigare boende att temp mäts mitt i rummet, ocb i bordshöjd ungefär
Så ska man mäta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JappJag fick reda på i ett tidigare boende att temp mäts mitt i rummet, ocb i bordshöjd ungefär
Det är en hyresrätt.Vill de inte sälja till dig? Eller har de en annan köpare på G
Asså nu blev man ju dö hungrigJust ätit dumplings men känns som orimligt lite middag. Ska nog rosta en surdegsfralla och fixa en kopp te
Frukost till middag är underskattat!
Sen iväg till ridningen vid 19
Så jobbigt när ens nära går igenom något sådant! Min hade bara brutit foten men jag var ändå så orolig hela dagenJag är idag tacksam för livet. Mitt systerbarn på 6 mån har gjort en omfattande hjärtoperation idag. Operationen har gått bra
Har suttit som ett nervvrak hela dagen på jobbet. Men nu kan man slappna av.
Både och?Funderar på om jag ska äta glass?
Och så tror jag att jag kommer få lite extra pengar. Där funderar jag på om jag ska bränna dem direkt på något kul eller om jag borde spara?
Usch va jobbigt när det är så på jobbet. Kram om du vill.Tittar på hoppning och äter lite snacks och godis. Idag var en riktigt skitdålig dag på jobbet, så himla leds och ledsen .
Glass, köpa och spara?Både och?