Vad gör vi? Del CLXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Näh, tänker åka t-bana till Willys där man just nu kan köpa smågodis för 60 kr kilot.
Kämpa på! Ångest är skit men vi behöver inte straffa oss själva😍🌟
 

Bifogade filer

  • IMG_3070.jpeg
    IMG_3070.jpeg
    262,4 KB · Visningar: 32
Sitter i ett omklädningsrum medan barnet gymnastiserar. En annan förälder är ute och springer. Så kan man också göra.

Imorgon blir det samma medan han simmar.

Och på onsdag igen men då ska vi skriva kontraktet på huset. Redan nu. Fast det ska vara tillträde först 1/12.
 
Wohoo! Megara åt med god aptit upp kapseln med Gabepentin. Lite frukost och sen middag, Sheba, gjorde susen och hon slickade skålen. Förhoppningsvis är hon lite chill imorgon när det är dags för nästa kapsel. Antingen krossa den och blanda med vatten, eller raskt stoppa in den i munnen och se till att hon sväljer.
 
Hade hoppats hinna göra något vettigt/måste/företagit ikväll men sonen har fortfarande inte somnat och jag känner hur vansinnigt trött jag är… blir nog bara en kopp te och lite stickning när han väl somnat. 😴Börjar jobba efter lunch imorgon så hinner jobba lite hemma innan. Nya tag då helt enkelt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 607
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 186
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 708
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 888
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp