Finns det något annat som kan dämpa din ångest?Ångestdämpande. Alltid varit det. Och just behöver jag det. Men ja, kanske jag behöver lite uppmuntran till att inte göra det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns det något annat som kan dämpa din ångest?Ångestdämpande. Alltid varit det. Och just behöver jag det. Men ja, kanske jag behöver lite uppmuntran till att inte göra det.
Kämpa på! Ångest är skit men vi behöver inte straffa oss självaNäh, tänker åka t-bana till Willys där man just nu kan köpa smågodis för 60 kr kilot.
Ja man kan men inte helt rätt. På orienterings träning brukar vi sätta oss i bilen. Varmt och skönt inga mygg...Sitter i ett omklädningsrum medan barnet gymnastiserar. En annan förälder är ute och springer. Så kan man också göra.
De är fulla med kolhydrater de med.Bra med promenad. Köp sockerfritt smågodis! Jag har hittat en ny favorit med lakrits!
Har massa serier att rekommendera men just romantik är jag dålig på.Skulle vilja se en serie, men vad? tycker om romantik
Jag har ju bara tablettbehandling ännu så om jag ska göra dåliga val kan jag göra det minst dåliga tänker jag. För mig räcker en sån påse länge.De är fulla med kolhydrater de med.
Men kanske bättre för bs.
Men inte för mig