Vad gör vi? Del CLXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Noterat på promenaden.
Såhär precis nedanför åsen är matjordslagret tunt ovanpå sanden
20231023_113956.jpg
 
Orkar inte. Får ett argt mail från chef angående ett mail han inte fått besvarat. Jag ber om ursäkt för att jag missat att svara, samt svarar. Det är inget akut eller katastrofalt som jag missat, utan en ganska vanlig fråga.
Får ett arg mail till om samma sak - att jag missat att svara på hans fråga. Ber om ursäkt igen och svarar igen.
Får ett argt mail till, igen om samma sak. Ber om ursäkt och hänvisar till tidigare svar.
Det händer igen, jag svarar samma.

Nu kom det ett till argt mail om samma sak? Hur många gånger hade ni bett om ursäkt? Det blir ju liksom 5e gången på ungefär en timme jag ber om ursäkt? 🙈
 
Orkar inte. Får ett argt mail från chef angående ett mail han inte fått besvarat. Jag ber om ursäkt för att jag missat att svara, samt svarar. Det är inget akut eller katastrofalt som jag missat, utan en ganska vanlig fråga.
Får ett arg mail till om samma sak - att jag missat att svara på hans fråga. Ber om ursäkt igen och svarar igen.
Får ett argt mail till, igen om samma sak. Ber om ursäkt och hänvisar till tidigare svar.
Det händer igen, jag svarar samma.

Nu kom det ett till argt mail om samma sak? Hur många gånger hade ni bett om ursäkt? Det blir ju liksom 5e gången på ungefär en timme jag ber om ursäkt? 🙈

Jag hade nog skickat ett vänligt men undrande mail och frågat om inte mina mail går fram till vederbörande.
 
Orkar inte. Får ett argt mail från chef angående ett mail han inte fått besvarat. Jag ber om ursäkt för att jag missat att svara, samt svarar. Det är inget akut eller katastrofalt som jag missat, utan en ganska vanlig fråga.
Får ett arg mail till om samma sak - att jag missat att svara på hans fråga. Ber om ursäkt igen och svarar igen.
Får ett argt mail till, igen om samma sak. Ber om ursäkt och hänvisar till tidigare svar.
Det händer igen, jag svarar samma.

Nu kom det ett till argt mail om samma sak? Hur många gånger hade ni bett om ursäkt? Det blir ju liksom 5e gången på ungefär en timme jag ber om ursäkt? 🙈
Hade jag haft ett annat jobb hade jag bett om ursäkt en gång-jag hade ju glömt svara, men det här eviga tjatet hade gjort att jag bett honom fara och flyga.... Men behöver jag jobbet hade jag bett om ursäkt en gång och hänvisat till tidigare mail på resterande. Hade han fortsatt hade jag bett honom tona ner.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 605
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 185
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 706
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 888
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp