Vad gör vi? Del CLXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Buke - behover hjalp!

Letar julklappar och tankte kopa en slags "Mitt liv" bok till mamma - alltsa en sadan dar personen far svara pa fragor och fylla i om sitt liv. Har sett reklam for dem pa bland annat instagram, men nu vet jag inte riktigt vad jag ska soka pa - har ni nagon ide om vilka boktitlar som jag ska leta efter?
 
Buke - behover hjalp!

Letar julklappar och tankte kopa en slags "Mitt liv" bok till mamma - alltsa en sadan dar personen far svara pa fragor och fylla i om sitt liv. Har sett reklam for dem pa bland annat instagram, men nu vet jag inte riktigt vad jag ska soka pa - har ni nagon ide om vilka boktitlar som jag ska leta efter?
Ibland är det enklare än vad man tror "berätta om ditt liv för mig" + bok får många sökträffar :)
 
Idag fick det bli en ridtur längs skrittrundan I skritt och lite snabbare galopp I skogsbacken; taggad häst som säkert tyckte det var för längesen vi red denna runda och njöt säkert lika mycket som jag 😍.
Hem en stund innan jag for in till stan för att tyvärr behöva reklamera det fina täcket, lätt att få utbytt men lite synd att det ju inte fanns vinrött som typ resten av Sverige med vill ha men det blåa var inte så tokigt heller; allt klär en skönhet 😍. Hästarna var vid grinden när jag kom till stallet direkt för insläpp och min älskade pålla gnäggade till hälsning 🥰.
Till dagens middag lagade jag rödvinsås för första gången och till efterrätt efter fick det bli coctailfrukt och lite granna vispgrädde som blev över efter potatisgratängen 😋.
Efter en härlig helg är det hög tid att sova 😴.
 
Har fått sova 50 minuter tidigare idag, snart dags att pröva igen och se ifall jag kan komma i kontakt med mitt hjälp mig-meddelande till psyk imorgon. Hallucinationerna har blivit värre men trots detta upplever jag mig inte farlig för mig eller någon annan. Hade jag tänkt mig att ha varit det så hade jag ringt psykskuten istället.
 
Har fått sova 50 minuter tidigare idag, snart dags att pröva igen och se ifall jag kan komma i kontakt med mitt hjälp mig-meddelande till psyk imorgon. Hallucinationerna har blivit värre men trots detta upplever jag mig inte farlig för mig eller någon annan. Hade jag tänkt mig att ha varit det så hade jag ringt psykskuten istället.
Ta hand om dig, Jag hoppas du får bra hjälp i morgon!
 
Buke - behover hjalp!

Letar julklappar och tankte kopa en slags "Mitt liv" bok till mamma - alltsa en sadan dar personen far svara pa fragor och fylla i om sitt liv. Har sett reklam for dem pa bland annat instagram, men nu vet jag inte riktigt vad jag ska soka pa - har ni nagon ide om vilka boktitlar som jag ska leta efter?

En sån kanske? :)
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20231022_233033_Chrome.jpg
    Screenshot_20231022_233033_Chrome.jpg
    84,9 KB · Visningar: 19
Jag har just avslutat middagen och sitter har medan Maken fixar koket. I kvall blev det valdigt rorande ... en svamp risotto :p Mycket, mycket god ... sa det var vart rorandet.

I morgon jobbar jag bara 3 dagar ... en av de allra basta sakerna med att jobba och inte vara pensionar ar att helger och ledigheter raknas igen. Det kanns sa himla bra nar man har lang helg, eller vilken helg som helst faktiskt. :)
 
Vaknade med lite halsont. Nu är jag trött på min kropp.
Gurglat med koksaltlösning och ska snart dricka kaffe.
Livet som människa ibland.
 
Sitter på jobbet. Gör just inte mycket mer än sitter.. Skickat lite kontrollplaner och skrivit en tillsynsrapport. Nu har jag slut på jobb för tillfället. Behöver ringa en person men det får vänta till efter frukost. Sjukt lite att göra just nu!
 
Lugn men lång dag på jobbet framför mig idag. Sitter och dricker te hemma fortfarande och ska snart köra sonen till skolan och sedan vidare till jobbet.
Ska packa ner den nya stickningen så att jag har något att greja med när det blir dötid idag. 🤓🧶
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 605
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 185
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 706
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 888
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp