Vad gör vi? Del CLXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försov mig i morse en hel timme men kom ändå i väg i tid, knappt uppstigen och påklädd. hunden fick ingen långprommis dock, och jag ingen frukost men vi överlevde missödet. Oerhört skönt att äntligen sova flera timmar utan att ens drömma! Tog en sömntablett i går kväll så den har visst två positiva effekter med andra ord! De här drömmarna är annars väldigt slitiga att uppleva, som att sömnen man ändå får inte räknas, jag är inte utvilad liksom.

En helt ok måndag på jobbet dessutom, lite av varje att pyssla med.
 
Jag har redan ångest och ont i magen över imorgon. Megara fick bara mycket liten frukost och sedan blir det Sheba ikväll så hon äter upp sin Gabapentin. Vet inte riktigt hur jag ska få i henne det i morgon innan inlämning eftersom hon inte ska äta. Har en spruta som jag kan röra ut det i med lite vatten. Men fasiken vet hur det kommer att gå. I värsta fall så får hon vara Gabapentinfri när jag lämnar in henne.

Försöker att inte hetsa upp mig och katastroftänka. Rekommenderar alla som inte orkar med mitt spam att blocka mig imorgon/tills Megara är vaken och återställd.
 
Jag har redan ångest och ont i magen över imorgon. Megara fick bara mycket liten frukost och sedan blir det Sheba ikväll så hon äter upp sin Gabapentin. Vet inte riktigt hur jag ska få i henne det i morgon innan inlämning eftersom hon inte ska äta. Har en spruta som jag kan röra ut det i med lite vatten. Men fasiken vet hur det kommer att gå. I värsta fall så får hon vara Gabapentinfri när jag lämnar in henne.

Försöker att inte hetsa upp mig och katastroftänka. Rekommenderar alla som inte orkar med mitt spam att blocka mig imorgon/tills Megara är vaken och återställd.
Du kanske kan göra en tråd på katt att lufta din oro i?
 
ell
Jag har redan ångest och ont i magen över imorgon. Megara fick bara mycket liten frukost och sedan blir det Sheba ikväll så hon äter upp sin Gabapentin. Vet inte riktigt hur jag ska få i henne det i morgon innan inlämning eftersom hon inte ska äta. Har en spruta som jag kan röra ut det i med lite vatten. Men fasiken vet hur det kommer att gå. I värsta fall så får hon vara Gabapentinfri när jag lämnar in henne.

Försöker att inte hetsa upp mig och katastroftänka. Rekommenderar alla som inte orkar med mitt spam att blocka mig imorgon/tills Megara är vaken och återställd.
eller zå kan du zpamma i katttråden :idea:
 
Tror jag lyckades hantera den knasiga arga mail manin helt okej. :cautious:

Vill mest till ridskolan nu. Har fått förfrågan om jag kan hjälpa till att lasta på och av hö i helgen, då före detta medryttarhästens ägare har opererat sig. Tackade ja trots att det tar kanske två och en halv timme att ta sig dit, kanske blir det mer häst i helgen :up:
 
Fortfarande feber etc. Blev helt svettig av att gå till/från stallet ca 200 m. Nu har iaf pålle fått på sig sko och vi kan börja träna när jag är frisk.
Nya hovis bra, trevlig och såg väldigt mycket ut som norsken i Beck. Så vi var tre fuxar alltså. 😅
 
Landat hemma och är så tacksam för en bra start på veckan. Första gången på länge jag inte varit på väg att svimma på jobbet och klarade hela arbetsdagen! Körde och hämtade min lillebror som kom med bussen och sedan tredje besiktningen av bilen. Trodde vår era på 5 år var slut men den gick igenom och oj vad glad jag blev! Firar med kall Coca-Cola och Macroner :love:
 
Ångestdämpande. Alltid varit det. Och just behöver jag det. Men ja, kanske jag behöver lite uppmuntran till att inte göra det.
Tror knappt det går att vetenskapligt bevisa att socker fungerar mot ångest - annat än som hos pavlovs hundar, typ. Dvs att du intalar dig det.

Gå till vården och skaffa något som är vetenskapligt bevisat att det funkar. Och inte är självskadande!!!

Köp inte!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 607
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 186
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 708
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 888
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp