Vad gör vi? Del CLXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kom hem från Öland igår där jag har haft 10-11 grader på dagarna och strålande sol. Har haft ett par underbara dagar med vandring och har knappt sett en människa.
Här hemma är det nu 2 grader och snöblandat regn :meh:

20231018_110840.jpg
 
Fattar inte vad jag gjort, ont i magen och illamående på morgonen. Panadolen, sista tablett intogs i måndags, ska väl inte spöka fortfarande.
 
Har varit mycket i dag men nu dog all aktivitet ut typ. Ungefär samtidigt som jag blev nästan-klar med att hinna ikapp (2/3 klart).

Tröttnade lite nu och pausar med att sätta mig och klicka hem några nya träningskläder jag funderat på rätt länge. Hoppas det kan få mig att hitta motivationen igen. Jag som tränat 6 dagar i veckan i nästan 4 år nu har för första gången börjat känna att det är motigt.
Hjälper inte nya sköna kläder får jag hitta på något annat :p
 
Kom på att jag har omeprazol hemma så grävde fram den. Dock, när jag läser vad som kan ligga bakom stämmer ingenting, inklusive att jag inte äter nsaid. Förutom att jag ätit en massa satsumas.

Hur som ska jag se om det gör någon skillnad.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 581
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 180
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 680
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 876
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp