Idag fick ponnyerna flytta in. De hade nog gärna fortsatt sova ute men man kan inte få allt
Ska nog ta något litet till efterrätt och sen lägga mig. Väckning 4.42.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är väckning typ 5.10 nått sånt. Behöver nog gå upp andra ringning imorgon. Kan vara halt.Idag fick ponnyerna flytta in. De hade nog gärna fortsatt sova ute men man kan inte få allt
Här är väckning typ 5.10 nått sånt. Behöver nog gå upp andra ringning imorgon. Kan vara halt.
Känns lyx att jobba em imorgon. Var snorhalt ute nu här. Då har jag koll inför att åka iväg imorgon.Här är väckning typ 5.10 nått sånt. Behöver nog gå upp andra ringning imorgon. Kan vara halt.
Taken på bilarna var vita när vi kom ut från luftgevären efter 1 h.Bäst att ha lite marginal!
Härnere är det sex grader så någon halka lär jag inte behöva bekymra mig om
Det gör sambon med. Nu också så hoppas han tar det lugnt hem.Känns lyx att jobba em imorgon. Var snorhalt ute nu här. Då har jag koll inför att åka iväg imimorgon.
Har duntäcke plus fleece filt plus yllefiltJag ogillar mitt hus när det blåser halv storm...då märks det att isoleringen lämnar en del att önska
Dubbla täcken får det bli.
Här drog jag över filt två när jag la mig. Den är bortsparkad 30 min senare.Har duntäcke plus fleece filt plus yllefilt
Väremdynan har jag inte plockat fram än dock
Blir så glad att höra detta!!! Vad roligt!Jag var sjukt bitter på ett stort gäng elever i dag som gnällde över teatern, men så kom vi dit, och i pausen kom elever med lysande ögon och ville prata om pjäsen och när den var slut så blev vi nästan utkörda för de behövde få prata om pjäsen innan de gick hem. ❤ Helt plötsligt så var all min bitterhet bortblåst och jag kände mig lycklig över att ha få delat upplevelsen med dem.