Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas det funkar!Har biscotti (kardemumma och hasselnötter) i ugnen . Funderar över min kortsiktiga lösning på kaoset i livet (sen behövs en riktig lösning också, men just precis nu är den kortsiktiga vad jag orkar fokusera på).
Biscotti låter som en klok del av all problemlösning gällande livskaos.Har biscotti (kardemumma och hasselnötter) i ugnen . Funderar över min kortsiktiga lösning på kaoset i livet (sen behövs en riktig lösning också, men just precis nu är den kortsiktiga vad jag orkar fokusera på).
En liten chock faktiskt.... Jag trodde att han var på bättringsvägen och skulle klara sig!Men nej
Då sitter han någonstans med pappa och tar en whisky nu (han var vän med pappa)
KopparbergAlltså var bor ni där det snöar?
Wingfield Sörmland snöade det förut. Fast det smälte bort lika fort.Alltså var bor ni där det snöar?
Varför plåga dig själv med något du inte gillar juNu har jag då åter gjort ett försök med West Side Story, filmversionen från 2021 av Spielberg. Alltså, jag klarar inte av den. Dialog m musikkunniga partner o får veta typ att den är typ bästa musikalen, ever. Nåväl. Kanske värt ett försök live någongång m förhoppning om att det får mig o tycka den är sevärd iaf.
För att det kan ju vara sådant man ändå gillar det. Nyfikenheten.Varför plåga dig själv med något du inte gillar ju
Alltså var bor ni där det snöar?
UppsalaAlltså var bor ni där det snöar?
UppsalaAlltså var bor ni där det snöar?
Eskilstuna. Men det blev inte så mycket.Alltså var bor ni där det snöar?
EnköpingAlltså var bor ni där det snöar?