Vad gör vi? Del CLXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Svarat på massa kundundersökningar jag fått til mailen senaste dagarna.Allt för att fördröja tiden.
Mådde så dåligt igår/under natten. Huvudet/tankar är verkligen inte med mig den senaste tiden. :( Känns lite bättre efter att jag tog sovmorgon idag än sålänge. Får se ikväll hur det blir då.
Menmen har paket att hämta ut och ska köpa lite plock till ena jobbet så ska ta och duscha och sen ge mig ut i stormen och åka in till stan och utföra mina ärenden.

Ev ska jag se om jag ska passa på att åka in till jobbet senare också och få det avklarat. Eller om jag skjuter det tills imorgon bara för att ha en anledning att komma utanför dörren... Får höra av mig och se om chefen är där senare idag då jag ska hjälpa han med ett projekt eller om vi ska ta det imorgon istället.
 
Mm, finns ju falska konton med bild på en person, hur ska man veta om det är samma person som har kontot, liksom.
Jag hade bild på mig själv förut men då fick jag rätt ofta meddelanden från främmande män, ofta bara en bild på en blomma eller blombukett. Så nu har jag en neutral profilbild.
Jag har inga foton av mig på några konton.
Varför skulle jag ha det? Obs seriös fråga!
 
Jaha, och där försvann strömmen :cautious:

Ombytligt väder idag. När jag vaknade vid 10 var det strålade sol och 16 grader varmt, dock blåsigt. Kl 13 drar ett svart molnområde in och det vräkregnar och blåser satan i 20 min, sen minskade regnet något men strömmen försvann :meh:
 
Jaha, och där försvann strömmen :cautious:

Ombytligt väder idag. När jag vaknade vid 10 var det strålade sol och 16 grader varmt, dock blåsigt. Kl 13 drar ett svart molnområde in och det vräkregnar och blåser satan i 20 min, sen minskade regnet något men strömmen försvann :meh:
Med andra ord är det höst. :(

Jag promenerade en sväng med motvillig hund. Kom hem och då öppnade sig himlen. Först blåste det som stan, nu vräker det ner.
Hade tänkt hämta en kasse ved men avstår. Det får lugna sig först.
 
Vilket oväder det börjat komma upp; lite regn och halv storm! Skönt att vi hann flytta in kaninerna i sin nya rejäla och stora bur (varsin halva men nu kan de se varandra 🥰). Städning och tvätt check, strax iväg till stallet men överväger vilodag åt pållan i detta väder idag efter en hel veckas varierad motion 😊.
 
Dricker kaffe och laddar upp för kvällens "networking event". Bland det mest obekväma och jobbiga jag kan tänka mig, men kollegan som vanligtvis går på den sortens event å företagets vägnar har blivit sjuk så då föll lotten på mig. Ja ja, det ska vara nyttigt att kliva utanför sin comfort zone ibland har jag hört! Försöker mest mota bort katastroftankarna och tänka att det absolut inte kommer att bli lika illa som jag tänker mig. Jag kan ju min bransch och mitt företag väldigt bra, och oavsett om jag skulle råka säga något som jag själv tycker var lite halvbegåvat så kommer övriga inblandade förmodligen inte ens märka det. Så det så. Heja heja!
 
Dricker kaffe och laddar upp för kvällens "networking event". Bland det mest obekväma och jobbiga jag kan tänka mig, men kollegan som vanligtvis går på den sortens event å företagets vägnar har blivit sjuk så då föll lotten på mig. Ja ja, det ska vara nyttigt att kliva utanför sin comfort zone ibland har jag hört! Försöker mest mota bort katastroftankarna och tänka att det absolut inte kommer att bli lika illa som jag tänker mig. Jag kan ju min bransch och mitt företag väldigt bra, och oavsett om jag skulle råka säga något som jag själv tycker var lite halvbegåvat så kommer övriga inblandade förmodligen inte ens märka det. Så det så. Heja heja!

Jag tycker sådant är skitkul men jag är ju en pladderfia :angel: Jag tror det är svårt att säga något som är "fel" på sådana där events, det är värre om en blir intervjuad av en journalist :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 716
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
563
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 905
Senast: grodan21
·
IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
12 428
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Tvättstugedrama
  • Redigera video

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp