Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Frågan är vad skogen hade för roll i det hela. Som när vi köpte huset svägerskan hade stora bekymmer för sambon jobbade natt.... Jag - ja för jag hade ju bara sovit ensamen hemma från jag var 10 år ... hon ansåg att det inre var samma sak.Pratat med sambon, på hans jobb idag hade han fått frågan av en kollega om jag inte var rädd då vi bor så nära skogen och är hemma själv så mycket. Han hade svarat "nä, hon tittar mycket på true crime och har sett en serie där de dödar alla monster(Supernatural). Det är den som försöker bryta sig in i kåken som ska vara livrädd för henne".
Ibland undrar jag hur bindgalen jag framstår som när han berättar om mig.
Misstänker att den kollega som frågade dels har mycket livlig fantasi, dels aldrig satt sin fot i ett bostadsområde utan gatlysen.Frågan är vad skogen hade för roll i det hela. Som när vi köpte huset svägerskan hade stora bekymmer för sambon jobbade natt.... Jag - ja för jag hade ju bara sovit ensamen hemma från jag var 10 år ... hon ansåg att det inre var samma sak.
Frågan är vad skogen hade för roll i det hela.
Känns betydligt säkrare att bo på landet nu med alla mordbränder, sprängningar och skjutningar som pågår i städerna. Mörkret är din vän.Frågan är vad skogen hade för roll i det hela. Som när vi köpte huset svägerskan hade stora bekymmer för sambon jobbade natt.... Jag - ja för jag hade ju bara sovit ensamen hemma från jag var 10 år ... hon ansåg att det inre var samma sak.
Det måste vara oerhört målmedvetna seriemördare som orkar ta sig genom sly och igenväxt skog i mörkret utan pannlampa bärandes på mordvapen, tänker att risken för att ramla framlänges och bli attackerad av en flock sura grävlingar för man trampat ner i ett gryt är rätt stor. Då är man mycket hängiven sitt mördande.I skogen lurar alla monster och rabiata massmördare.
Tycks folk tro.
Inte om man ska in i mitt hus olovligt, tydligen.Mörkret är din vän.
Tänkte detsamma...Känns betydligt säkrare att bo på landet nu med alla mordbränder, sprängningar och skjutningar som pågår i städerna. Mörkret är din vän.
Eller också tar du bara sovmorgon.Dags att sova. Försöker lura mig själv att jag ska göra något viktigt imorgon så jag måste gå upp i tid. Vad ska jag hitta på?
Åh Supernatural! #teamPratat med sambon, på hans jobb idag hade han fått frågan av en kollega om jag inte var rädd då vi bor så nära skogen och är hemma själv så mycket. Han hade svarat "nä, hon tittar mycket på true crime och har sett en serie där de dödar alla monster(Supernatural). Det är den som försöker bryta sig in i kåken som ska vara livrädd för henne".
Salt and burn!Pratat med sambon, på hans jobb idag hade han fått frågan av en kollega om jag inte var rädd då vi bor så nära skogen och är hemma själv så mycket. Han hade svarat "nä, hon tittar mycket på true crime och har sett en serie där de dödar alla monster(Supernatural). Det är den som försöker bryta sig in i kåken som ska vara livrädd för henne".
Nej, jag måste till jobbet tyvärrEller också tar du bara sovmorgon.