Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den är fin!Lunds universitetsaula - nagon som kanner till den? Jag antar att det ar en tjusig sal?
Ser att de har Luciakonsert dar med Lunds akademiska kor - funderar pa att kopa biljett till foraldrarna som tidig julklapp!
Men du ska väl inte äta en massa värktabletter ??Gick hem. Tagit en lång varm dusch och ätit en ipren och två panadol. Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka sova. Funderade på vad jag skulle äta - noll aptit. Men kom på att jag har lite mjölk kvar efter ugnspannkakan som jag kan hälla i en pulverpåse. Men just nu mår jag bara illa. Fasiken. Har inte tid med det här. Kanske kan jag mota Olle i Grind.
På jobbet
Känns bra. Visserligen en kortdag ska snart göra ett påsbyte sen åka till sjukhuset för mer info gällande transplantation men ändå.
Hoppas vi får vara med om en andra transplantationPå jobbet
Känns bra. Visserligen en kortdag ska snart göra ett påsbyte sen åka till sjukhuset för mer info gällande transplantation men ändå.
Känns bra och ikväll ska jag försöka få till en dusch utan att blöta ner alla slangar. Tisdagar är ju dagarna jag brukade kunna duscha på men nu har jag ingen hjälp med omläggning så det gör det hela lite otäckare. La ju om allt igår.
Blir en bra dag detta
Men du ska väl inte äta en massa värktabletter ??
Gick hem. Tagit en lång varm dusch och ätit en ipren och två panadol. Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka sova. Funderade på vad jag skulle äta - noll aptit. Men kom på att jag har lite mjölk kvar efter ugnspannkakan som jag kan hälla i en pulverpåse. Men just nu mår jag bara illa. Fasiken. Har inte tid med det här. Kanske kan jag mota Olle i Grind.
Fint!
Edit. Sen på bollenSkulle inte du låta bli Iprenen för njurarna skull?
Ibland blir det så roligt med de tappade prickarna. Jag ser framför mig en kör av sjungande kor klädda i luciaklänningar och glitter runt hornen...