Vad gör vi? Del CLXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
På jobbet :banana:

Känns bra. Visserligen en kortdag ska snart göra ett påsbyte sen åka till sjukhuset för mer info gällande transplantation men ändå. :D

Känns bra och ikväll ska jag försöka få till en dusch utan att blöta ner alla slangar. Tisdagar är ju dagarna jag brukade kunna duscha på men nu har jag ingen hjälp med omläggning så det gör det hela lite otäckare. La ju om allt igår.

Blir en bra dag detta
 
Är hemma med feber och ont i halsen. Nyser, snörvlar och är täppt i näsan om vart annat, dock mer täppt än snörvlig, kanske bådar gott ändå. Har druckit te flera gånger redan, har tyvärr ingen glass, stod och tittade på glass och velade i lördags i affären, men lät bli, det straffar sig nu!! Nåväl, fryser och tänker att sängen är ett förbenat bra tillhåll ändå...
 
Gick hem. Tagit en lång varm dusch och ätit en ipren och två panadol. Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka sova. Funderade på vad jag skulle äta - noll aptit. Men kom på att jag har lite mjölk kvar efter ugnspannkakan som jag kan hälla i en pulverpåse. Men just nu mår jag bara illa. Fasiken. Har inte tid med det här. Kanske kan jag mota Olle i Grind.
 
Gick hem. Tagit en lång varm dusch och ätit en ipren och två panadol. Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka sova. Funderade på vad jag skulle äta - noll aptit. Men kom på att jag har lite mjölk kvar efter ugnspannkakan som jag kan hälla i en pulverpåse. Men just nu mår jag bara illa. Fasiken. Har inte tid med det här. Kanske kan jag mota Olle i Grind.
Men du ska väl inte äta en massa värktabletter :( ??
 
På jobbet :banana:

Känns bra. Visserligen en kortdag ska snart göra ett påsbyte sen åka till sjukhuset för mer info gällande transplantation men ändå. :D

Känns bra och ikväll ska jag försöka få till en dusch utan att blöta ner alla slangar. Tisdagar är ju dagarna jag brukade kunna duscha på men nu har jag ingen hjälp med omläggning så det gör det hela lite otäckare. La ju om allt igår.

Blir en bra dag detta
Hoppas vi får vara med om en andra transplantation

:banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:
 
Utsikten i morse: 😍

E6DD7852-3DAB-4CDE-85D4-AC79D53FAB9D.jpeg
 
Blev en sväng till stan för att hämta beställda matvaror; inte minst några kilo högrev och oxgrytbitar till bra pris, passande till höstgrytorna 😊. Gick in för att köpa med nytt skrivmarerial tills distanskurserna startar och inte kunde jag låta bli att ta ett varv bland alla julprylar som kommit upp 😍 och en räkmacka fick följa med hem som dagens lunch 😋.
 
Gick hem. Tagit en lång varm dusch och ätit en ipren och två panadol. Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka sova. Funderade på vad jag skulle äta - noll aptit. Men kom på att jag har lite mjölk kvar efter ugnspannkakan som jag kan hälla i en pulverpåse. Men just nu mår jag bara illa. Fasiken. Har inte tid med det här. Kanske kan jag mota Olle i Grind.

Skulle inte du låta bli Iprenen för njurarna skull? 🤗
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 719
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
563
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 913
Senast: grodan21
·
IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
12 430
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp