Vad gör vi? Del CLXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är på gymmet. Inte alls inspirerad.
Narnia ville iaf umgås. Notera mysdreglet på skärmen :p

20231010_115148.jpg
 
Svängde förbi Hööks efter IKEA, och snacka om röta, bägge hästarna fick varsitt täcke som var nersatt + jag hade en bonus. När jag kollade på nätet innan jag åkte så hade de bara 145 och inte 155, men väl i butiken så hittade jag ett på 155 som hade blivit återlämnat samma dag. :up: Fanns bara ett 145 och det återlämnade 155 så jag köpte bägge två. :p

Tagit in en skottkärra med ved och en fika med ena grannen, köpte ljung till honom att sätta på gravarna så han fick dem när vi fikade och ikväll blir det premiäreldande för hösten.
 
Pigg och rastlös. Inte så konstigt för jag har varit sjuk och ensam hemma nästan hela tiden sedan i torsdags. Mest tittat på serier typ. Men nu är jag frisk och har tråkigt!
Ser till och med fram emot psykologbesöket imorgon, det har jag nog aldrig gjort innan. Så då är jag uttråkad. 😅
 
Fryser. Vill att hyresvärden ska dra igång värmen nu! (Och jag vet att bomull inte är optimalt att ha närmast kroppen för värme, men jag tycker allt att jag ska kunna använda mina helt vanliga strumpor inomhus även när det är kallt ute! :p Har strumpor och sockor och fötterna är iskalla. Och elementen är inte ens ljumna.) Ska nog ta en varm dusch och gå och lägga mig.
 
Pratat med sambon, på hans jobb idag hade han fått frågan av en kollega om jag inte var rädd då vi bor så nära skogen och är hemma själv så mycket. Han hade svarat "nä, hon tittar mycket på true crime och har sett en serie där de dödar alla monster(Supernatural). Det är den som försöker bryta sig in i kåken som ska vara livrädd för henne".

Ibland undrar jag hur bindgalen jag framstår som när han berättar om mig. :o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 719
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
563
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 915
Senast: grodan21
·
IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
12 430
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp