Kul, ska titta på den om jag hinner, och om du ser mig på costco så säg till!Japp! Både kulan och pyjamasen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul, ska titta på den om jag hinner, och om du ser mig på costco så säg till!Japp! Både kulan och pyjamasen
Kul, ska titta på den om jag hinner, och om du ser mig på costco så säg till!
Vet inte hur du ser ut, men det vore ju kul att ha en minibuketräff där
Skrattar åt postnord. Ett paket som skickades spårbart i mitten av december kom fram NU. Och nej, det står fortfarande inte något om att det ens lämnat första sorteringsstället
Jag handlar där, Ibland jobbar jag på värmeverket bakom.Ska hålla koll!
Jobbar du där eller handlar?
Jag handlar där, Ibland jobbar jag på värmeverket bakom.
Ska göra!Aha! Ser du mig, får du säga till!
Min tog 10 veckor.Väntar också på soffa som beställdes i onsdags med 2-5 dagars leveranstid. Fick i förmiddags det något kryptiska meddelandet att den ”väntar på leverans”. Jo, det gör jag med.
🛋
Oh, noooooo! Beklagar din svåra situation. Kristerapi via hemförsäkringen?Min tog 10 veckor.
Oh yes! Minst!Oh, noooooo! Beklagar din svåra situation. Kristerapi via hemförsäkringen?
Min absoluta deadline är torsdag. Då har jag bjudit dem på två helgdagar (vilket jag utgår från att de menar utan att ha skrivit det) samt en random schysthetsdag.
En soffa/dagbädd/extrasäng med futonmadrass som är liten och nätt till mitt lilla vardagsrum. Viktigt för mig att kunna ligga i soffan men samtidigt inte ta upp för mycket spejs då rummet inte är så stort. Hittade en refurbad som blir perfekt för mig och min plånbok.Oh yes! Minst!
Ärligt så lackade jag ur i fredags när de skulle avboka leveransen …m det löste sig. Självaste chefen för budfirman levererade.
Vad väntar du på för soffa?
Men verkligen! Hon som skickade brevet/paketet till mig har såklart reklamerat osv, men ja, det har inte hänt något alls. Hon fick också en liten chock idag när jag berättade att det kommit fram nuDet har tydligen börjat dyka upp julkort från förra året nu. Låter som de hittat en borttappad bur
Vinägerblandningen ska ju bara sprutas på rutan, tror inte det är någon fara för varesig natur eller lack, däremot tomgångskörning är verkligen inte bra för naturen.