Vad gör vi? Del CLXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har nu gått en nästan 3 timmar lång promenad med hundarna. Det var SÅ skönt ute när vi väl kom till ställen i skogen där det inte blåste. Solen strålade och allt var fint. Fick precis i mig lunch också, och kom på att det faktiskt finns glass i frysen :d Jag hoppas verkligen att jag aldrig behöver bo längre ifrån skog än vad jag gör nu. Jag behöver verkligen de här promenaderna.
 
Ursäkta pyjamas mitt på dagen, men jag har köpt en "liten" julkula 😍😍🫣
20231009_135204.jpg
 
Om jag inte missminner mig fungerar vanlig vinäger lika bra.

Måste testas, om inte annat billigare,

Jag funderar pa vad vinager eller kopta de-icers gor med lacken pa bilen? Da jag inte brydde mig om lacken pa min 19 ar gamla bil spelade det ingen roll, men min nya bil kommer att startas nagra minuter innan jag aker nar det blir kallt nog for is pa rutan.
Da de varnar har for hur daligt de-icer ar for naturen sa satsar jag pa att varma bilen i stallet.
 
Jag funderar pa vad vinager eller kopta de-icers gor med lacken pa bilen? Da jag inte brydde mig om lacken pa min 19 ar gamla bil spelade det ingen roll, men min nya bil kommer att startas nagra minuter innan jag aker nar det blir kallt nog for is pa rutan.
Da de varnar har for hur daligt de-icer ar for naturen sa satsar jag pa att varma bilen i stallet.
Sover gärna några minuter längre på morgonen än står och tittar på is som smälter.
 
Jag funderar pa vad vinager eller kopta de-icers gor med lacken pa bilen? Da jag inte brydde mig om lacken pa min 19 ar gamla bil spelade det ingen roll, men min nya bil kommer att startas nagra minuter innan jag aker nar det blir kallt nog for is pa rutan.
Da de varnar har for hur daligt de-icer ar for naturen sa satsar jag pa att varma bilen i stallet.
Vinägerblandningen ska ju bara sprutas på rutan, tror inte det är någon fara för varesig natur eller lack, däremot tomgångskörning är verkligen inte bra för naturen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 724
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
566
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 931
Senast: grodan21
·
IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
12 430
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp