Ska blandas 1/3 vatten och 2/3 vinäger i sprayflaska när jag kollar nätet.Måste testas, om inte annat billigare,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska blandas 1/3 vatten och 2/3 vinäger i sprayflaska när jag kollar nätet.Måste testas, om inte annat billigare,
Håller med..Bästa påfundet på länge!
Om jag inte missminner mig fungerar vanlig vinäger lika bra.
Måste testas, om inte annat billigare,
Sover gärna några minuter längre på morgonen än står och tittar på is som smälter.Jag funderar pa vad vinager eller kopta de-icers gor med lacken pa bilen? Da jag inte brydde mig om lacken pa min 19 ar gamla bil spelade det ingen roll, men min nya bil kommer att startas nagra minuter innan jag aker nar det blir kallt nog for is pa rutan.
Da de varnar har for hur daligt de-icer ar for naturen sa satsar jag pa att varma bilen i stallet.
Åkte in efter 1 v feber. De hittade ett hematom i magen så nu får jag dunderantibiotika.Vad har hänt?
Men, usch då. Krya på sig!Åkte in efter 1 v feber. De hittade ett hematom i magen så nu får jag dunderantibiotika.
Vinägerblandningen ska ju bara sprutas på rutan, tror inte det är någon fara för varesig natur eller lack, däremot tomgångskörning är verkligen inte bra för naturen.Jag funderar pa vad vinager eller kopta de-icers gor med lacken pa bilen? Da jag inte brydde mig om lacken pa min 19 ar gamla bil spelade det ingen roll, men min nya bil kommer att startas nagra minuter innan jag aker nar det blir kallt nog for is pa rutan.
Da de varnar har for hur daligt de-icer ar for naturen sa satsar jag pa att varma bilen i stallet.
Nu är den här!Väntar på min soffa. The never ending story….
Väntar också på soffa som beställdes i onsdags med 2-5 dagars leveranstid. Fick i förmiddags det något kryptiska meddelandet att den ”väntar på leverans”. Jo, det gör jag med.Nu är den här!
Costco?Ursäkta pyjamas mitt på dagen, men jag har köpt en "liten" julkula
Visa bifogad fil 129695
@MissFideli pyjamasen matchar helt klart lyckan över att ha en gigantisk julkula Är väldigt avis och även på pyjamasen
Costco?