Vad gör vi? Del CLXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har nu gått en nästan 3 timmar lång promenad med hundarna. Det var SÅ skönt ute när vi väl kom till ställen i skogen där det inte blåste. Solen strålade och allt var fint. Fick precis i mig lunch också, och kom på att det faktiskt finns glass i frysen :d Jag hoppas verkligen att jag aldrig behöver bo längre ifrån skog än vad jag gör nu. Jag behöver verkligen de här promenaderna.

Ursäkta pyjamas mitt på dagen, men jag har köpt en "liten" julkula 😍😍🫣
20231009_135204.webp

Om jag inte missminner mig fungerar vanlig vinäger lika bra.

Måste testas, om inte annat billigare,

Jag funderar pa vad vinager eller kopta de-icers gor med lacken pa bilen? Da jag inte brydde mig om lacken pa min 19 ar gamla bil spelade det ingen roll, men min nya bil kommer att startas nagra minuter innan jag aker nar det blir kallt nog for is pa rutan.
Da de varnar har for hur daligt de-icer ar for naturen sa satsar jag pa att varma bilen i stallet.

Jag funderar pa vad vinager eller kopta de-icers gor med lacken pa bilen? Da jag inte brydde mig om lacken pa min 19 ar gamla bil spelade det ingen roll, men min nya bil kommer att startas nagra minuter innan jag aker nar det blir kallt nog for is pa rutan.
Da de varnar har for hur daligt de-icer ar for naturen sa satsar jag pa att varma bilen i stallet.
Sover gärna några minuter längre på morgonen än står och tittar på is som smälter.

Vinägerblandningen ska ju bara sprutas på rutan, tror inte det är någon fara för varesig natur eller lack, däremot tomgångskörning är verkligen inte bra för naturen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 121
Senast: Migo
·
Kropp & Själ Vad heter det när en person säger eller gör saker som är precis på rätt sida gränsen i syfte att det ska bli svårt för den utsatte att...
2
Svar
20
· Visningar
1 208
Senast: Freazer
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 458
Senast: tanten
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
69 70 71
Svar
1 401
· Visningar
37 447

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mata småfåglarna
  • Storlek röd Kong?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat