Vad gör vi? Del CLXXXIV

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Jag har fÄtt nÄgot problem med ögonen,
inflammerade eller pink eye eller likande, men de varar sÄ mycket.
Ska ha video möte i morgon sÄ jag hoppas det Àr bÀttre tills dess. för jag kan knappt se
Det finns en salva pÄ apoteket som Àr bakteriedödande om du hÄller pÄ fÄ en vagel.

I dag skulle jag ha varit ledig och vi skulle ha firat mitt syskonbarn som fyller 15. Men en halsfluss kom besök. SÄ jag gÄr till jobbet om en stund. HÀr har elever och lÀrare lov/ledigt. Men vi med semestertjÀnst jobbar.

Sitter pÄ jobbet och letar efter nÄgot att göra.. Fattar inte att det kan vara sÄ lite! Jag har vansinnigt trÄkigt. Alla andra verkar ha fullt upp (sÀger de i varje fall).
Jag har visserligen mycket inplanerat framÄt sÄ det kommer vÀl bli bÀttre hoppas jag.

Ytterligare mÀrkligt att det plötsligt blev markfrost!

Det var ingen frost nÀr jag tog morgonrundan med hunden vid 7 men termometern visade 2 minus. Nu Àr marken vit.
Kylan sjunker sÄ kanske inte sÄ konstigt trots allt? HÀr Àr det tredje dagen med frost och jag har mött bilar med skrapade rutor. Vad vÀrre Àr att prognosen för nÀsta vecka varnade för snöblandat ett par dagar, nÀr jag jobbar nÀtter igen. :down:

Ytterligare mÀrkligt att det plötsligt blev markfrost!

Det var ingen frost nÀr jag tog morgonrundan med hunden vid 7 men termometern visade 2 minus. Nu Àr marken vit.
Kanske bara dröjde lite, var likadant hÀr hemma- runt nollan men ingen frost förrÀn vid 7-snÄret som sambon tippade pÄ skulle bli hehe

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Tjatter Jag har bestÀllt ett mjukisdjur som kallas kÀrleksuttern. Det Àr alltsÄ ett mjukisdjur för vuxna som sover dÄligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 121
Senast: Migo
·
Kropp & SjÀl Vad heter det nÀr en person sÀger eller gör saker som Àr precis pÄ rÀtt sida grÀnsen i syfte att det ska bli svÄrt för den utsatte att...
2
Svar
20
· Visningar
1 208
Senast: Freazer
·
  • LĂ„st
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte pÄ TV-soffan igÄr.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 458
Senast: tanten
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag frÄn thaivagnen!
71 72 73
Svar
1 443
· Visningar
38 703
Senast: MJLee
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar