Ăsch, ser att de stĂ€nger i slutet av november och hon fyller första helgen i december.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ăsch, ser att de stĂ€nger i slutet av november och hon fyller första helgen i december.
Det finns en salva pÄ apoteket som Àr bakteriedödande om du hÄller pÄ fÄ en vagel.Jag har fÄtt nÄgot problem med ögonen,
inflammerade eller pink eye eller likande, men de varar sÄ mycket.
Ska ha video möte i morgon sÄ jag hoppas det Àr bÀttre tills dess. för jag kan knappt se
Ah, vad tristâŠĂsch, ser att de stĂ€nger i slutet av november och hon fyller första helgen i december.
Ingen markfrost men minus 2. Lite underligt.Lite, lite frostigt!
MÀrkligt men marken kanske Àr tillrÀckligt varm för att vÀrma upp?! Bara en tanke..Ingen markfrost men minus 2. Lite underligt.
Ytterligare mÀrkligt att det plötsligt blev markfrost!MÀrkligt men marken kanske Àr tillrÀckligt varm för att vÀrma upp?! Bara en tanke..
Kylan sjunker sÄ kanske inte sÄ konstigt trots allt? HÀr Àr det tredje dagen med frost och jag har mött bilar med skrapade rutor. Vad vÀrre Àr att prognosen för nÀsta vecka varnade för snöblandat ett par dagar, nÀr jag jobbar nÀtter igen.Ytterligare mÀrkligt att det plötsligt blev markfrost!
Det var ingen frost nÀr jag tog morgonrundan med hunden vid 7 men termometern visade 2 minus. Nu Àr marken vit.
Kanske bara dröjde lite, var likadant hÀr hemma- runt nollan men ingen frost förrÀn vid 7-snÄret som sambon tippade pÄ skulle bli heheYtterligare mÀrkligt att det plötsligt blev markfrost!
Det var ingen frost nÀr jag tog morgonrundan med hunden vid 7 men termometern visade 2 minus. Nu Àr marken vit.