Helt slut efter stallet och har feber igen. Borde kanske inte åkt dit idag, tänker jag såhär i efterhand..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Allt ljus på henne, slaven borde veta bättre.Som vanligt så hoppade Megara på mig och bets när jag pratade i telefon. När jag slutade och försökte gosa så gick hon därifrån
Mina bästa recept på våfflor innehåller inga ägg.Våfflorna blev...pannkaka... Tydligen är det inte alls lika lätt (i alla fall med mitt våffeljärn) att baka våfflor utan ägg. Det var inte meningen men äggen var slut. Våfflorna hängde fast och uppförde sig allmänt illa... Dessutom hoppade våffeljärnet på min hand och brände mig....
Så, ja, inte inte blev det riktigt som jag tänkt mig, men nu sitter jag här med ljus tända och varm chokladmjölk i muggen. Jag har börjat på min inlämningsuppgift och den känns lite mindre skrämmande nu när jag är igång !
Fast jag gillar inte - och här är jag nog lite "udda" - riktigt frasiga våfflor, så jag föredrar faktiskt äggvåfflor som jag upplever som lite matigare och "segare"... Och de funkar tydligen bättre för mig att baka också.... (och, ja, jag lät min smet vila ca 20 min men det hjälpte inte heller).Mina bästa recept på våfflor innehåller inga ägg.
Tycker det blir bättre och frasigare utan.
https://www.svt.se/recept/frasiga-vafflor
Men vad trist! Var du i mina trakter?Varit på Afternoon Tea på slott idag. Vansinnigt besviken. Urdålig service, extrem väntan och jag fick någon nödlösning eftersom de missat/glömt att jag beställt laktosfritt i förväg. Sjukt dåligt hela grejen.
Det är förresten väldigt mycket mer smör i ditt recept än i det recept som jag testade. Där kanske vi har problemet med mina våfflor som fastnade. Å andra sidan försökte jag ju med att smörja våffeljärnet...Mina bästa recept på våfflor innehåller inga ägg.
Tycker det blir bättre och frasigare utan.
https://www.svt.se/recept/frasiga-vafflor