Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hatar underkläder och går helst utan så får skämmas ihjäl i efterlivet om jag dör.
Det är jag fullständigt medveten om tack så mycket. Har sett både mamma, pappa och syster nu senast. Nu är det slut på dödsfallen i familjen, nästa blir jag och det hoppas jag att jag slipper svepa. Ingen kvar i släkten.Du kan inte jämföra att se avlidna i din profession jämfört med en nära anhörig. Jag har sett avlidna, men när jag klädde min pappa efter att han gått bort så går det inte jämföra med vad du hade känt om du klätt honom i ditt arbete på Fonus.
Blir lite illa berörd av att du inte verkar förstå skillnaden. Och onödigt att i sammanhanget svara ”en vänjer sig”.
Det är jag fullständigt medveten om tack så mycket. Har sett både mamma, pappa och syster nu senast. Nu är det slut på dödsfallen i familjen, nästa blir jag och det hoppas jag att jag slipper svepa. Ingen kvar i släkten.
Hoppas att du får en fin kväll!På plats i Fjollträsk Ljuvligt väder, jag ska nog ta en promenad innan vi ska äta
Hoppas att du får en fin kväll!
Japp.Då förstår jag ännu mindre ditt svar tidigare i tråden. Men vi släpper det.