Zäger bara en zak, Radar!!! en ordentlig doz o en vänta 15 min, Zen är det fritt framVill låna dina katter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Zäger bara en zak, Radar!!! en ordentlig doz o en vänta 15 min, Zen är det fritt framVill låna dina katter
Vem bryr sig när man är död?
Då har du ju fördelen att kunna skrämma dem som tycker så.Man kanske spökar och får höra alla ogillande kommentarer och rodnar så ektoplasman bli skär.
Snart, snart ska jag på afternoon tea ! Hoppas att det blir lika gott som jag tror. Jag har ätit väldigt lite idag för att göra plats....
Vi får väl se hur bra det är. Det utlovas i alla fall snittar, scones med clotted cream och sylt samt en massa bakverk . Ska bli intressant att se om clotted cream faller mig i smaken denna gång. Sist jag fick det på ett afternoon tea kändes det mest...intetsägande...Riktigt engelskt tea? gurksmörgåsar, chokladkaka, scones med clotted cream och jordgubbssylt? småkakor? Och naturligtvis te med mjölk och kanske lite honung och socker.
Snålvattnet rinner här.
Vi får väl se hur bra det är. Det utlovas i alla fall snittar, scones med clotted cream och sylt samt en massa bakverk . Ska bli intressant att se om clotted cream faller mig i smaken denna gång. Sist jag fick det på ett afternoon tea kändes det mest...intetsägande...
Har sett massor med avlidna människor och man vänjer sig fort. 1:a är värst men brukar tänka att det bara är stoftetJa skriv av dig! Kram
Lite skillnad trots allt på en närstående och en anonym.Har sett massor med avlidna människor och man vänjer sig fort. 1:a är värst men brukar tänka att det bara är stoftet
som är just där. Människan bakom är inte längre där.
(jobbat på Fonus)
Har sett massor med avlidna människor och man vänjer sig fort. 1:a är värst men brukar tänka att det bara är stoftet
som är just där. Människan bakom är inte längre där.
(jobbat på Fonus)
Känns lite drastiskt trots allt, men börjar den dricka mitt kaffe så!Zäger bara en zak, Radar!!! en ordentlig doz o en vänta 15 min, Zen är det fritt fram