Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hu vad otäckt, tur att huset är oskadatJag vaknade av att det liksom luktade fel. Som om en enorm insekt dött i den elektriska flugfällan. Men det var bastun som så att säga brann med gnistregn över husets tak. Det tog typ drygt 5 minuter för det lokala räddningsvärnet att komma, det var imponerande ändå. Sen har det varit typ 6 bilar totalt här. Men huset har inte en skråma. Bastun är stendöd.
Visa bifogad fil 128622
Ja skriv av dig! KramUsch, jag såg en död person idag. En anhörig till min fru.
Jag var först in i lägenheten. En väldigt obehaglig syn, svårt att få bort från näthinnan. Det såg inte fridfullt ut om man säger så.
Behöver skriva av mig
Blomkålssvamp och en fin liten flock dovhjortar som skuttade iväg några tiotal meter framför. Plötsligt förstod man varför hunden var på helspänn - och sen gick till vild entusiasm.Kaffe och macka med hjortstek och pepparrotsmajonnäs. Morgonnjutning. Dags att ta dotterns hund på promenad.
Sympatier. Läste att den nu hade druckit upp ditt kaffe och tänkte att ja där någonstans (eller lite innan) går nog gränsen för husspindlars friheter. ️ 🕷Det är en spindel i badrummet
Jag har pratat med den och ignorerat den men har druckit upp mitt kaffe nu så kanske måste göra något åt den
Ja det må jag sägaSympatier. Läste att den nu hade druckit upp ditt kaffe och tänkte att ja där någonstans (eller lite innan) går nog gränsen för husspindlars friheter. ️ 🕷
Du kan nog vara rätt lugn... Risken att bli attackerad av en svensk spindel är rätt...obefintlig...Ja det må jag säga
Fortsätter ignorera faktumet… men snart kanske jag måste gå på toa
Ja, säkertDu kan nog vara rätt lugn... Risken att bli attackerad av en svensk spindel är rätt...obefintlig...
Jag har inte ätit sen 22-tiden i tisdagsKaffe och macka med hjortstek och pepparrotsmajonnäs. Morgonnjutning. Dags att ta dotterns hund på promenad.
Men oj hur kunde bastun börja brinna så ?Jag vaknade av att det liksom luktade fel. Som om en enorm insekt dött i den elektriska flugfällan. Men det var bastun som så att säga brann med gnistregn över husets tak. Det tog typ drygt 5 minuter för det lokala räddningsvärnet att komma, det var imponerande ändå. Sen har det varit typ 6 bilar totalt här. Men huset har inte en skråma. Bastun är stendöd.
Visa bifogad fil 128622