Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns ju massor av företag som har verksamhet i Ryssland. Inte bara Marabous ägare.För att jag valde Marabou….
Det vet jag. Jag undviker de jag vet om och som jag anser är rimliga att låta bli. Jag kommer aldrig klara undersöka allt jag köper men ibland får man vara nöjd med det lilla man gör.Det finns ju massor av företag som har verksamhet i Ryssland. Inte bara Marabous ägare.
Och nu, en rejäl blixt, direkt efter mullrade det och så kom världens ösregn! Regnet håller i sig och det dundrar på med åskan. Kan lätt konstatera att det inte är dags att rasta hundarna just nu!Sitter och tittar på blixtarna ute. Så knasigt. Det regnar inte, det låter ingenting. Men hela himlen lyser upp då och då. Har hållit på en bra stund nu.
Dessa underbara katter!!Huvudvärken är i stort sett borta. Ska gå ner i källaren och färdigställa en tavla. Imorgon kommer KATTERNA! Hade just ett facetimesamtal med dom och deras hussar Den röde var VÄLDIGT pratsam
Det är väl just för att hästarna "kan trav" som de vågar släppa iväg dem och hästarna lär dessutom vara väldigt noga utvalda för syftet.Kikar på stjärnkuskens gamla säsonger och fascineras över att de vågar släppa iväg kändisarna själva med hästarna. Det är hästar som kan trav och "kuskar" som inte kan trav - vilket för mig är ett stort risktagande
Det är väl just för att hästarna "kan trav" som de vågar släppa iväg dem och hästarna lär dessutom vara väldigt noga utvalda för syftet.
Riskerna (för folk och fä) med hästar som inte "kan trav" vore ju fullständigt gigantiska.
Ändå något att roa dig med tills tvätten är klarNäsblod... Gud så roligt
Är det inte det ena, så är det det andra...Näsblod... Gud så roligt