Vad gör vi? Del CLXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kikar på stjärnkuskens gamla säsonger och fascineras över att de vågar släppa iväg kändisarna själva med hästarna. Det är hästar som kan trav och "kuskar" som inte kan trav - vilket för mig är ett stort risktagande
Det är väl just för att hästarna "kan trav" som de vågar släppa iväg dem och hästarna lär dessutom vara väldigt noga utvalda för syftet.

Riskerna (för folk och fä) med hästar som inte "kan trav" vore ju fullständigt gigantiska.
 
Tittar på tv och helt plötsligt börjar det "knacka" i dörren till uteplatsen som är precis brevid mig.😱
Vänder mig sakta om och kikar ut.

Sist det levde rövare där ute för några år sedan, var det en igelkott.

Den här gången var det en groda/padda? som hoppade rakt in i glasrutan. Ibland kan jag "ångra" att bo i markplan då det kan göra mig nervös speciellt nu när det börjar bli mörkt och mitt insynsskydd vissnar mer och mer.
Men har sina stunder när naturen hälsar på. :D

Nu ska jag fortsätta kolla på tv och se om jag får ner pulsen något.😅
 
Det är väl just för att hästarna "kan trav" som de vågar släppa iväg dem och hästarna lär dessutom vara väldigt noga utvalda för syftet.

Riskerna (för folk och fä) med hästar som inte "kan trav" vore ju fullständigt gigantiska.

Hästarna är med största sannolikhet utvalda för syftet och det är noga utvalda kuskar som stöttar kändisarna. Men det händer så mycket i programmet som får mig att fundera på själva konceptet och risktagande.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 066
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 754
Senast: monster1
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 653
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Matte har sjukstuga och Isis leker klätterapa.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 156

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp