Vad gör vi? Del CLXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är en manifestation vid Fridhemsplan enligt AB. Tydligen har vissa deltagare klättrat upp på taken där de manifesterar. Jag tar för givet att det är klimataktivister eftersom dom i regel är vältränade och unga nog att klättra.

Kan inte riktigt se de flesta andra demonstranter klättra på tak.
 
Äntligen fick jag tag på ekologiska vindruvor 😍 (köper inga andra, ja jo de som är med i frysta frukt&bärmixen men ingen ask inte) och det till vettigt pris! Hade velat ha dessa att frysa när det var som varmast i somras men då fanns ju inga. Men blir goda att piffa till pastasalladen till middagen som passar betydligt bättre än soppa denna varma (överdrivet varmt! Pållan var tillräckligt varm i den lilla päls hon satt så fick helvila) septemberdag 😆😊.
#bättresentänaldrig
 
Äntligen fick jag tag på ekologiska vindruvor 😍 (köper inga andra, ja jo de som är med i frysta frukt&bärmixen men ingen ask inte) och det till vettigt pris! Hade velat ha dessa att frysa när det var som varmast i somras men då fanns ju inga. Men blir goda att piffa till pastasalladen till middagen som passar betydligt bättre än soppa denna varma (överdrivet varmt! Pållan var tillräckligt varm i den lilla päls hon satt så fick helvila) septemberdag 😆😊.
#bättresentänaldrig
Hade du varit här hade du kunnat få plocka hur mycket ekologiska druvor du ville, vet inte vad jag ska göra med allt!
 
Kan inte bestämma mig om en grej jag gjort i ett visst sammanhang ska få ställas ut :nailbiting: Tycker att utställningen tar upp ett viktigt ämne och att det är fint om det blir fler alster men det jag skapade är verkligen rövfult :o Samtidigt vill jag inte att min selektiva perfektionism ska sätta käppar i hjulet för att dela något som är betydelsefullt för mig
 
Funderar på människorna som har bott i mitt lilla hus tidigare. Det blir så när man renoverar det gamla, som vindsfönsterna som troligtvis är från ca. sekelskiftet 1800/1900. Satte Magnus Persson och Katarina Svensdotter in dem kanske? De flyttade hit på 1870-talet. Jag undrar SÅ hur de såg ut och hur det såg ut här i huset när de bodde här!!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 085
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 756
Senast: monster1
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 655
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Matte har sjukstuga och Isis leker klätterapa.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 163

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp