Är så trött, vill mest lägga mig och vila, men har snart tvättid och en massa att tvätta. Men efter det ska jag vila en massa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I den stora burken med nycklar förståsHmm. Undrar vart alla dessa hör...
Vet du några såna?
Vet inte om det gäller även för kontantuttag, mitt gör inte det iaf. När jag gör köp och betalar hela fakturan innan den förfaller så betalar jag ingen ränta men om jag gör uttag drar de en avgift + ränta och även om jag betalar räkningar med kortet.
Det var långa centimetrar.Sitter och spelar ett spel men ska alldeles strax få och lägga mig. Fick för mig att kika hur det går för mitt paket som ska komma imorgon eftermiddag. Det ska innehålla två garnhärvor och en virknål. Tillåt mig vara en aningens skeptisk.
Visa bifogad fil 128297
3 dl vetemjölOnödigt att starta en ny tråd. Jag ska baka en ugnspannkaka med en tredjedel så mycket mjölk (9 istf 6 dl). I pannkakan ska det vara 2 dl vetemjöl, 0,75 dl grahamsmjöl och 2 ägg. Hur mycket ska jag öka mängden vetemjöl/grahamsmjöl och äggen.
Mvh
en matte förhindrad.
Du har ökat mjölken med 50%, så samma med resten, som @pajaztar skriver.Onödigt att starta en ny tråd. Jag ska baka en ugnspannkaka med en tredjedel så mycket mjölk (9 istf 6 dl). I pannkakan ska det vara 2 dl vetemjöl, 0,75 dl grahamsmjöl och 2 ägg. Hur mycket ska jag öka mängden vetemjöl/grahamsmjöl och äggen.
Mvh
en matte förhindrad.
Från nya huset eller nått ni släpar på?Hmm. Undrar vart alla dessa hör...
Från nya huset eller nått ni släpar på?