Vad gör vi? Del CLXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Meh. Kom ur duschen och upptäckte massa flagor i hårbotten. Känns inte som mjäll utan någon annan typ.
Funderar på om det är biopsisåret som grejar med att läka och allt liksom blir knas?

Lite piss när man inte ens har möjligheten att rådfråga hudkliniken. Ska man ta kontakt med läkare på någon av alla apparna i stället? Vetefan...

Edit: eller är det kanske schampoo? Jag kan ju inte tvätta håret ordentligt och gnugga ur så bra.... 🤔
 
Är såklart olika villkor beroende på vilket kort man har.
För mitt gäller det här: "Kontantuttag kostar 1,5% av uttaget belopp, dock lägst 35 kr per uttag."

Och de gör skillnad på vad som är ett köp i butik och vad som är uttag över köpesumman?
Jag har någon gång tagit ut kontanter i butik och det har aldrig varit något särskilt påslag på det så jag blir lite förvånad :)
 
Satte fart och åkte till stallet direkt efter frukosten då jag ville ta in hästarna ett par timmar efter nattens oväder; pållan passade på att lägga sig en stund I spånet 😴🥰. Det är ju tämligen hårt nerbetat I hagen så det var tillräckligt blött för någon av dem skulle gjort en slidestop nerför slänten 😝.
De fick i vanlig ordning beta lite på vägen ut till hagen och fräcka hagkompisen tyckte min häst hade tryckt käften full så han kunde sno åt sig lite, gissa om pållan såg en aning grinig ut 😂.

Hemma har jag styrt med en del göromål men nu är det hög tid att sova 😴.
 
Tittar på snökaos i Kiruna på nyheterna. Förstår inte vad de gnäller på, sånt är ju inget problem där brukar de säga till oss i Stockholm 😁
38 cm snö på en gång, i september, är inte vanligt eller normalt i Kiruna. De har inte hunnit förbereda för såna mängder.
Första snön där uppe brukar inte stanna kvar utan smälter direkt, sen kommer det lite till, som smälter bort, osv i nån månad typ. Sen börjar det komma snö som stannar på marken.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 091
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 756
Senast: monster1
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Matte har sjukstuga och Isis leker klätterapa.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 163

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp