Vad gör vi? Del CLXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag brukar titta på Victorian Farmer serierna - Tales of the Green Valley, Victorian Farm, Edwardian Farm, Wartime War, Victorian Bakers, Victorian Pharmacy, Secrets of the Castle, Tudor Monastery Farm när jag vill bli . Alla finns på youtube. Sådär genuin BBC kvalitet när två arkeologer och en historiker lever ett år i det förflutna. Man blir vaggad till ro när Rut är så entusiastisk över att sy kläder av mjölsäckar och Alex och Peter försöker plöja med ovilliga oxar och tar hand om en sjuk gås. Man blir både underhållen och vaggas in i en skön stämning.

Haha ok. Jag tänker att jag ska försöka andras LÅÅÅÅÅÅÅÅNGSAMT. ( Plus ta ett par extra betablockerare :angel: )
 
Jahapp. Har en handskriven lapp med kallelse till vårdbesök om 15 minuter. Av en slump insåg jag att det inte finns någon faktisk bokning, vilket bekräftades av sekreterare. Så nu väntar jag på att ansvarig sjuksköterska ska ringa upp mig. Problemet är bara att det tar mig 15 minuter att gå till mottagningen...
Should I stay or should I go?
 
Imorgon fm måste jag ha ett så lågt blodtryck som möjligt. Några bra hacks för att sänka blodtrycket? 😅

Haha ok. Jag tänker att jag ska försöka andras LÅÅÅÅÅÅÅÅNGSAMT. ( Plus ta ett par extra betablockerare :angel: )
Jag tänkte också andning och betablockerare. Gällande andningen så är det du vill åt framför allt förlängd utandning. Bara 1,5 ggr så lång utandning ska ge effekt att dämpa fysisk stress (men själv tycker jag det är mindre effektivt vid sjukdom än utan). Det går dock att använda 2-4 ggr så lång utandning med samma eller bättre effekt om du kan göra det ansträngningslöst.
 
Jag tänkte också andning och betablockerare. Gällande andningen så är det du vill åt framför allt förlängd utandning. Bara 1,5 ggr så lång utandning ska ge effekt att dämpa fysisk stress (men själv tycker jag det är mindre effektivt vid sjukdom än utan). Det går dock att använda 2-4 ggr så lång utandning med samma eller bättre effekt om du kan göra det ansträngningslöst.

Det hjälpte inte tyvärr..
De tog om efter 20 min och det var kört.
Trots rejäl (över)dos betablockerare samt att jag la mig ner och vilade
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 100
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 756
Senast: monster1
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Matte har sjukstuga och Isis leker klätterapa.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 163

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp