Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan du inte ta ut kontanter med kreditkort?Glömde ta med bankkortet använder kriditkort i vanliga fall, men behöver ta ut kontanter och då behövs bankkortet
Jo, men det kostar pengarKan du inte ta ut kontanter med kreditkort?
Är du utomlands då? Har aldrig kostat något för mig att ta ut kontanter (förutom när jag är utomlands)Jo, men det kostar pengar
Är i Sverige. Det jag har kostar det att ta ut pengar frånÄr du utomlands då? Har aldrig kostat något för mig att ta ut kontanter (förutom när jag är utomlands)
Aha, visste inte att det fanns såna kortÄr i Sverige. Det jag har kostar det att ta ut pengar från
Jag har kortet från Refunder, tror det kostar typ 50 kronor att ta ut kontanterAha, visste inte att det fanns såna kort
Jag brukar titta på Victorian Farmer serierna - Tales of the Green Valley, Victorian Farm, Edwardian Farm, Wartime War, Victorian Bakers, Victorian Pharmacy, Secrets of the Castle, Tudor Monastery Farm när jag vill bli . Alla finns på youtube. Sådär genuin BBC kvalitet när två arkeologer och en historiker lever ett år i det förflutna. Man blir vaggad till ro när Rut är så entusiastisk över att sy kläder av mjölsäckar och Alex och Peter försöker plöja med ovilliga oxar och tar hand om en sjuk gås. Man blir både underhållen och vaggas in i en skön stämning.
Jag har kortet från Refunder, tror det kostar typ 50 kronor att ta ut kontanter
Det vet jag faktiskt inte. Handlar alltid med självskaningÄven om du köper något i affär och tar ut över beloppet?
Meditation funkar. Ingen quick fix dock.Haha ok. Jag tänker att jag ska försöka andras LÅÅÅÅÅÅÅÅNGSAMT. ( Plus ta ett par extra betablockerare )
Imorgon fm måste jag ha ett så lågt blodtryck som möjligt. Några bra hacks för att sänka blodtrycket?
Jag tänkte också andning och betablockerare. Gällande andningen så är det du vill åt framför allt förlängd utandning. Bara 1,5 ggr så lång utandning ska ge effekt att dämpa fysisk stress (men själv tycker jag det är mindre effektivt vid sjukdom än utan). Det går dock att använda 2-4 ggr så lång utandning med samma eller bättre effekt om du kan göra det ansträngningslöst.Haha ok. Jag tänker att jag ska försöka andras LÅÅÅÅÅÅÅÅNGSAMT. ( Plus ta ett par extra betablockerare )
Som gammal folkbildare blir jag så sorgsen.Har just följt en presentation av regeringens budgetproposition med minskade anslag till studieförbunden över tre års tid, och vad det kan komma att innebära. Så otroligt bittert det känns just nu.
Jag tänkte också andning och betablockerare. Gällande andningen så är det du vill åt framför allt förlängd utandning. Bara 1,5 ggr så lång utandning ska ge effekt att dämpa fysisk stress (men själv tycker jag det är mindre effektivt vid sjukdom än utan). Det går dock att använda 2-4 ggr så lång utandning med samma eller bättre effekt om du kan göra det ansträngningslöst.