Vad gör vi? Del CLXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Grattis! Magkänslan vann :heart
Ja, det blev så :) Hans mor skickade länk till någon annan lägenhet som verkade liknande men större och bara liiite dyrare. Vi diskuterade den lite snabbt, men konstaterade att nä, den här lägenheten som vi tittat på, den finns. Den är inom budget. Säljaren är villig att sälja till just oss. Vi vet att vi kan få till allt bra i den och få plats med det vi behöver. Och om vi nu inte tar den och börjar kolla på andra, då är risken att vi står där utan någon alls sedan.

Men alltså, jag är helt slut mentalt nu. Och så ska jag jobba fram till helgen :rofl: Så tokigt det kan bli, jag som var helt övertygad om att han och jag inte skulle umgås längre än max en sommar, sedan skulle vi ha tröttnat på varandra. Och nu, några år senare, så ska vi plötsligt bli sambos och vi är inte ens i närheten av att ha tröttnat på varandra, tvärt om så känns allt om möjligt bara bättre och bättre för varje dag :heart:
 
Sitter i en fotölj med Lillan i knäet. Jag skulle egentligen lägga upp en annons i en lokal hästgrupp - har lite reflexer till övers (köpte två storlekar på en del till stoet som jag rider lite) - men lilla katten sa tydligt att det är dags att vila innan stängdags. Klok tös. Så nu gör vi så. :heart
 
Stallhäng med älsklingshästen 🥰 och idag trotsade vi blåsteländet (halv storm stundtals) och promenixade på grusvägen.
Hemma igen skulle jag dammsuga igen så kånka upp klumpiga kirby till övervåningen och ringde sambon som var på hemväg men inte hunnit passera stan än så han kunde kila in på elgiganten och handla en skaftdammsugare 😊. Har ju velat ha en sådan ett bra tag så nu när vår (sambons) gamla electrolux verkar gett upp så fick det bli en Bosch Readyy'y serie 2 skaftdammsugare 2in1 😃🤩. Så nu fick kirby flytta upp till övervåningen och denna in här nere 😊.
 
Sitter i soffan med ansiktsmask och nymålade tånaglar. Inget av det hör till vanligheterna för mig, men jag blev lite uttråkad och skärm-trött såhär på kvällskvisten och efter att ha hängt tvätt och dammsugit hela lägenheten var det detta som lockade mest. Dessutom ska jag på bröllop i helgen, så det kan ju passa sig att göra sig lite extra fin redan nu så har jag mindre att stå i på lördag förmiddag :)
 
Har nu lagt mig i sängen med hundarna och lyssnar på regnet. Innan det klippte jag håret lite mer och tog en dusch. Det var skönt. Imorgon ska jag nog försöka ta en cykeltur med hundarna innan jobbet så att de får ordentligt med motion utan att jag behöver anstränga mig speciellt mycket :p Eller så är jag smart och tar det på torsdag, för då ska jag jobba så kort tid att de nog kan vara hemma... Hm. Ska kolla närmare på det. Nu ska jag bara lyckas rensa hjärnan tillräckligt för att somna också.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 102
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 758
Senast: monster1
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Matte har sjukstuga och Isis leker klätterapa.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 165

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp