Grattis, va roligt för er!Ehm. Vi har visst köpt en lägenhet. Om ca 6 veckor blir vi sambos. Galet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis, va roligt för er!Ehm. Vi har visst köpt en lägenhet. Om ca 6 veckor blir vi sambos. Galet.
Men grattisEhm. Vi har visst köpt en lägenhet. Om ca 6 veckor blir vi sambos. Galet.
Men grattis!Ehm. Vi har visst köpt en lägenhet. Om ca 6 veckor blir vi sambos. Galet.
Wow! Va kul!Ehm. Vi har visst köpt en lägenhet. Om ca 6 veckor blir vi sambos. Galet.
Ser ut som här nu, får se hur länge löven får sitta kvar innan alla blåst bort och det bara blir en våtvarm, lerig och eländig höst/vinter igen.Har haller hosten pa att gora sitt intag. Traden borjar sa smatt att skifta farg (aven om det har tradet har tagit det ett steg langre och har en avdelning som skiftat mycket mer an alla andra ) och det borjar bli kallt pa natterna och betydligt svalare pa dagarna ... for att inte tala om att det ar flera halv mulna dagar efter en sommar med bara klar bla himmel.
Jag ar tveksam till det hela men hur gor man for att stiga av innan det blir riktigt regnigt och kallt?
Visa bifogad fil 128337
Blåser här med. Därför jag fick backa med bilen en evighet... vi hade träd över vägen.Det blåser byar. Ena stunden är det halv storm, nästa bara lite bris.
Men det blåser från rätt håll så förhoppningsvis drar det lite löv från träden, ut i dungen. Mindre att kratta sen. (vem tyckte det var en kanonidé att rama in tomten med lönnar )
GrattisEhm. Vi har visst köpt en lägenhet. Om ca 6 veckor blir vi sambos. Galet.
Sedan jag fick kryp kommer inget in i mina skafferier utan att passera frysen först och sedan förvaras i trippla plastpåsar och sedan i tättslutande lådorSurar, åt upp ett överblivet kycklingben. Funderar på att göra en tomatsallad med lite mozzarella istället. Imorgon åker jag till Jula och handlar förvaring för torrvaror. Något jag borde gjort för längesedan.
Ehm. Vi har visst köpt en lägenhet. Om ca 6 veckor blir vi sambos. Galet.
Grattis!Ehm. Vi har visst köpt en lägenhet. Om ca 6 veckor blir vi sambos. Galet.
Grattis! Magkänslan vannEhm. Vi har visst köpt en lägenhet. Om ca 6 veckor blir vi sambos. Galet.
Ehm. Vi har visst köpt en lägenhet. Om ca 6 veckor blir vi sambos. Galet.