Vad gör vi? Del CLXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Frustrerande väder. Kallt i går kväll, mysigt med dun. Svettades i morse. Satte på mig en tröja och jeans. Så kvavt och varmt att jag svettades på vägen till jobbet. Det är en sån här höstdag när det aldrig blir ljust och regnet smattrar ner i skurar. Nu fryser jag och vill gå hem och bestämma om jag ska göra ugnspannkaka eller kålsoppa till middag. Ja oder Nein?
Av 2 onda ting röztar jag oxå på ungzpannkaka

Hemma. Frustrerande, bestämde mig för ugnspannkaka. Sedan hade de inga ägg på Hemköp. Helt utplockat. Blev så sur att jag åkte till ICA och köpte ägg istället. Så nu blir det definitivt ugnspannkaka. Ska gå och vispa smeten nu så den kan vila en halvtimme innan den ska in i ugnen (blir lite fluffigare då).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
91 92 93
Svar
1 854
· Visningar
57 626
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 555
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 857
Skola & Jobb Håller på med en skrivuppgift på universitetet som ska lämnas in idag i ett gemensamt dokument, jag är klar med min del men min...
2
Svar
21
· Visningar
1 620
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka