Keso?Funderar på om jag kan lägga något i den som gör att den blir lite matigare, inte fläsk eller skinka. Purjolök? Något annat?
Edit: Inte potatis eller morötter eftersom de kommer hamna i morgondagens kålsoppa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Keso?Funderar på om jag kan lägga något i den som gör att den blir lite matigare, inte fläsk eller skinka. Purjolök? Något annat?
Edit: Inte potatis eller morötter eftersom de kommer hamna i morgondagens kålsoppa.
Rökt tofu! Mycket gott att ha i eller till.Funderar på om jag kan lägga något i den som gör att den blir lite matigare, inte fläsk eller skinka. Purjolök? Något annat?
Kollade precis recept och fattar inte varför jag tänkt att det är så krångligtDet är vanlig pannkakssmet som du kör i ugnen istället för att steka
Av 2 onda ting röztar jag oxå på ungzpannkakaFrustrerande väder. Kallt i går kväll, mysigt med dun. Svettades i morse. Satte på mig en tröja och jeans. Så kvavt och varmt att jag svettades på vägen till jobbet. Det är en sån här höstdag när det aldrig blir ljust och regnet smattrar ner i skurar. Nu fryser jag och vill gå hem och bestämma om jag ska göra ugnspannkaka eller kålsoppa till middag. Ja oder Nein?
Här blir det ungsraggisar iaf.Av 2 onda ting röztar jag oxå på ungzpannkaka
Funderar på att göra egna,då det var lite långt till digHär blir det ungsraggisar iaf.
Det är bra för då får jag mer...Funderar på att göra egna,då det var lite långt till dig
Proteinberikat?FAAAAAAN Det har kommit småkryp i vetemjölet, sockret, majsmjölet. Orkar jag åka ut igen?