Vad gör vi? Del CLXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Frustrerande väder. Kallt i går kväll, mysigt med dun. Svettades i morse. Satte på mig en tröja och jeans. Så kvavt och varmt att jag svettades på vägen till jobbet. Det är en sån här höstdag när det aldrig blir ljust och regnet smattrar ner i skurar. Nu fryser jag och vill gå hem och bestämma om jag ska göra ugnspannkaka eller kålsoppa till middag. Ja oder Nein?
Av 2 onda ting röztar jag oxå på ungzpannkaka
 
Hemma. Frustrerande, bestämde mig för ugnspannkaka. Sedan hade de inga ägg på Hemköp. Helt utplockat. Blev så sur att jag åkte till ICA och köpte ägg istället. Så nu blir det definitivt ugnspannkaka. Ska gå och vispa smeten nu så den kan vila en halvtimme innan den ska in i ugnen (blir lite fluffigare då).
 
Ledig dag
Skulle ha åkt med Tinget till Stockholm idag. Men den resan blev inställd pga bussen är på verkstaden...
Så jag åkte en spontan utflykt till Gävle istället med tåget
Shoppade lite fisk, den bästa affären här omkring just nu
Käkade en massa Kina mat på en lunch buffe
Så proppmätt nu
Ska släppa ut de nya firrarna och städa hos djuren
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 103
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 760
Senast: monster1
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Matte har sjukstuga och Isis leker klätterapa.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 166

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp