Jobbat klart för idag och förberett för morgondagens jobb. Nu ska jag duscha hund som rullade sig i skit på lunchpromenaden och blev förpassad till hundgården medan jag jobbade klart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du testat att koka fläcken i mjölk?Hämtat tvätt och det är några orangea fläckar på mina vita byxor som inte gått bort i tvätten. Förslag på att få bort dom, trots att jag redan tvättat dem? Som sagt vita. Visserligen längst ner så de kommer inte att synas särskilt mycket.
Fläckar från...clementiner.... ??Hämtat tvätt och det är några orangea fläckar på mina vita byxor som inte gått bort i tvätten. Förslag på att få bort dom, trots att jag redan tvättat dem? Som sagt vita. Visserligen längst ner så de kommer inte att synas särskilt mycket.
Yes! Kör!Perfekt!
Efter lite klickande runt på ahum (tack @Malibu_Stacy !) och ifyllnad av deras formulär så hittade jag någon som verkar vettig. Fokus på KBT, psykodynamisk terapi och verkar inriktad på saker jag tror jag kan ha nytta av.
Funderar på om jag inte bara ska ta och boka, sluta skjuta upp det här förevigt...
Varför har inte du kunnat göra någonting på hela dagen.Hemma. På uselt humör. De har helt ändrat arbetssätt och arbetsuppgifter så idag har jag suttit i sju timmar helt solo i ett tomt kontor och surfat, spammat Buke och inte så mycket mer.
Fast nu måste jag opponera mig, det ÄR inte så plättlätt som ni hävdar. (Alla ni som talar om hur man ska göra, inte bara till LadyCovergirl.)Steg 1: ha koll på reservmedicin hemma.
Steg 2: hämta ut ersättningsprodukt på apotek, före eller efter jobbet.
Steg 3: bett någon om hjälp med att hämta ut medicinen.
Jag har aldrig sjukat mig från ett jobb och kan inte se att det ska hända förrän jag själv är sjuk.
Do it!Under tiden jag sydde det här halsbandet insåg jag plötsligt att det har typ samma färg som mina arbetskläder funderar därför på att dyka upp så här på byggarbetsplatserna imorgon.
/modegurun
Visa bifogad fil 127819
Läs gärna mitt svar till Lady Covergirl och kom med en lösning till mig.Kan man inte själv åka så får man be apoteket skicka hem medicinen och om exakt all medicin är slut, precis överallt och det absolut inte finns någon likvärdig att skriva ut, så får man naturligtvis vara utan.
Varför ska man krångla till och hårddra saker och ting som i realiteten inte är ett dugg komplicerade att lösa?
Läs mitt senare svarLäs gärna mitt svar till Lady Covergirl och kom med en lösning till mig.
Det är inget hittepå utan en helt vanlig måndag där detta måste lösas.
Ibbland ÄR det komplicerat, även om det inte drabbat dig förrut!
Mmmm, läste det och jaha?! Är dom mediciner du saknat livsuppehållande för dig? Nej, tydligen inte för du lever ju än.Läs mitt senare svar
Som epileptiker kan jag bara hålla med dig om vilket helvete det är med epilepsimediciner ibland. De är ju typ nästan ständigt restade ?!Mmmm, läste det och jaha?! Är dom mediciner du saknat livsuppehållande för dig? Nej, tydligen inte för du lever ju än.
Jag har också rätt hyggliga/starka mediciner för mitt välmående som saknats en tid efter annan, men dom är inte livsviktiga, så...
Kan du förstå hur arg man blir av att mötas av oförståenden, dumförklaringar och "det är bara att" och till sist - då får man väl vara utan då, följt av klämkäcka "Varför ska man krångla till och hårddra saker och ting som i realiteten inte är ett dugg komplicerade att lösa?"
När man gör allt som står i ens makt att lösa problemet!
Jag fattar naturligvis att om det inte går att lösa så blir det en enkel resa till vet. för vovven, min bästa vän, min fina jaktkamrat