Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan relatera.Ibland är det bara så där segt allt. Inget är eg fel m det är liksom ensamt o ”avundsjukt” på alla andra. Sen definitionen på ”alla andra” är extremt diffust.
Fast nu måste jag opponera mig, det ÄR inte så plättlätt som ni hävdar. (Alla ni som talar om hur man ska göra, inte bara till LadyCovergirl.)
Min hunds EP-medicin är restad tills 7/9. Ja, det datumet har kommit och gått - ingen ny information till apoteken om när/om den kan tänkas komma.
Så. 1. Den är slut. Överallt.
2. Det finns inga, dom är också slut.
3. Det går inte eftersom medicinen är narkotikaklassad.
Vet. får inte se OM den medicin han skriver ut finns öht när han skriver ut receptet. Det är upp till mig att åka runt till ALLA apotekskedjor eftersom dom får bara se status i sin egna kedja.
Även om jag och min man har skrivit att vi får hämta medicin till varandra, så gäller inte det vid narkotikaklassade mediciner.
Så vad gör jag nu?
Länk som meddelar allvaret: https://www.epilepsi.se/ohallbar-situation-nar-epilepsimedicin-tar-slut/
Och precis ett år sedan valet. Usch. Hemsk dag.
Exakt, inte en dag äldre!Verkligen märkligt... för du är 25, eller hur?
Gör't! Har jag haft lastträning i liten paljett-klänning borde väl det där funka.Under tiden jag sydde det här halsbandet insåg jag plötsligt att det har typ samma färg som mina arbetskläder funderar därför på att dyka upp så här på byggarbetsplatserna imorgon.
/modegurun
Visa bifogad fil 127819
Självklart inte, bara att det var samma dag. Dumt av mig.Jämför du verkligen ett demokratiskt val med mord på en utrikesminister och ett terrordåd?
Självklart inte, bara att det var samma dag. Dumt av mig.