Två vuxna och en katt i sängen. Gissa vem som tar mest plats
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja katten äger sängen så förstår inte problemet. Ni skall vara glada att ni får dela plats med katten.Två vuxna och en katt i sängen. Gissa vem som tar mest plats
Jag köper och ser till att det finns kvar. Supergott.Japp det finns
Jag köper det inte men det finns fortfarande i butiker
Skitdyrt men jag är så glad jag gjorde derFunderar på om jag ska prova att gå till psykolog privat, men vad dyrt det är!
Samma här. Fast jag gick till en ”alternativbehandlare” istället (hypnos). Jag betalade 10 000 kr och på 8 månader gjorde hon det ingen i primärvården med teraputer, psykologer osv klarade av på 10-15 år. Tillsammans med henne gjorde vi resan genom min ångest och depression och idag, snart 20 år senare, får jag möjligtvis ångest ett par gånger om året. Och då har jag kvar verktygen att hantera det. Och vet varför.Skitdyrt men jag är så glad jag gjorde der
Hade nog inte suttit här jag är idag (för tillfället på ett hotell och äter frukost alldeles själv) utan min privat-psykoterapeut.
Hon gjorde mer för mig på ett par träffar än vad Psykologen på primärvården gjorde på ett helt år. Ska inte ens nämna kuratorn som tog över när psykologen slutade mitt i behandlingen
Måste bara hitta en som klarar av mig svårt att sätta ord på mina tankarSkitdyrt men jag är så glad jag gjorde der
Hade nog inte suttit här jag är idag (för tillfället på ett hotell och äter frukost alldeles själv) utan min privat-psykoterapeut.
Hon gjorde mer för mig på ett par träffar än vad Psykologen på primärvården gjorde på ett helt år. Ska inte ens nämna kuratorn som tog över när psykologen slutade mitt i behandlingen
De som chefen gjorde baserades på franska. De långa bröden gjorda för landgång.Håller på att grubbla över vad det är man traditionellt brukade ha i en smörgåstårta vilket var så otroligt äckligt. Någon slags frukt?
ANTINGEN kött eller fisk. Inte båda delarnaDet borde vara förbjudet med morötter i det hela. Än värre när man blandar ihop leverpastej och räkor....