@MJLee det här är absoluta favoriten. Måste göra den nån dag.Frukt? I smörgåstårta? Har nog inte förekommit i nån smörgåstårta jag ätit... I en av favoriterna är det annans ovanpå men inget i.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@MJLee det här är absoluta favoriten. Måste göra den nån dag.Frukt? I smörgåstårta? Har nog inte förekommit i nån smörgåstårta jag ätit... I en av favoriterna är det annans ovanpå men inget i.
Fick en med ärtor och morötter iFrukt? I smörgåstårta? Har nog inte förekommit i nån smörgåstårta jag ätit... I en av favoriterna är det annans ovanpå men inget i.
Nä åk till katne istället där har vi mumsiga godsaker...Fick en med ärtor och morötter i
Inte ok
Vi har fina här medNä åk till katne istället där har vi mumsiga godsaker...
Det borde vara förbjudet med morötter i det hela. Än värre när man blandar ihop leverpastej och räkor....Fick en med ärtor och morötter i
Inte ok
Kan bara hålla med! Varje kväll hela veckan hittills har samtidigt haft lite svårt att somna, så vill inte släcka för tidigt och riskera att bara ligga och vänta och vrida mig…Trött, trött, trött. Jobbat i en vecka efter semestern och har fortfarande inte kommit in i vardagsgängorna. Väntar på att få gå och lägga mig
Samma här. Min man har till och med gett mig pengar för att betala första besöket (inte för att jag inte har dem själv, men för att jag annars använder "äsch, det är så dyrt" som ursäkt för att skjuta på det ytterligare några månader) men ändå kommer jag inte till skott. Det känns så sjukt läskigt och obekvämt att ta första steget, men samtidigt vet jag att lite terapi skulle göra mig gott.Funderar på om jag ska prova att gå till psykolog privat, men vad dyrt det är!
Finns det ens längre? Om så är fallet borde den utrotas, såMimosa sallad ?
Hör inte alls hemma i en smörgåstårta enligt mig
Japp det finnsFinns det ens längre? Om så är fallet borde den utrotas, så