Vad gör vi? Del CLXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Frukt? I smörgåstårta? Har nog inte förekommit i nån smörgåstårta jag ätit... I en av favoriterna är det annans ovanpå men inget i.
@MJLee det här är absoluta favoriten. Måste göra den nån dag.
sultans-smorgastarta-1-1.jpg
 
Jahapp sista avsnittet av The Walking Dead sett nu igen. Det var det. Vad ska jag nu vila gluggarna på liksom. Nåja, hittar väl något.
Var onyttig och käkade happy loops som kvällsmål, smakade helt ok. Blir väl strax kravla till kojs gissar jag. Trött som.....

i morgon jobb, ser fram emot det! Tycker om mitt jobb och att jobba!
 
Funderar på om jag ska prova att gå till psykolog privat, men vad dyrt det är!
Samma här. Min man har till och med gett mig pengar för att betala första besöket (inte för att jag inte har dem själv, men för att jag annars använder "äsch, det är så dyrt" som ursäkt för att skjuta på det ytterligare några månader) men ändå kommer jag inte till skott. Det känns så sjukt läskigt och obekvämt att ta första steget, men samtidigt vet jag att lite terapi skulle göra mig gott.
 
Burr! Faktiskt lite kyligt med bara 10 grader och regn imorse så bad faktiskt om en jobbtröja i fleece, men vad sjutton det är ju sommar 😏.
Regn konstant även idag som sagt var...Men på med tjock fleecejacka och trotsade blötan en stund I sadeln på pållan som skrittade på glatt med raska steg, härligt 😍.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
974
Senast: Kirre
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 965
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 141
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp