Mitt datorpaket är nu "registrerat" hos Postnord. Snälla, snälla netonnet skicka iväg det idag, så KANSKE det finns en chans att det kommer imorgon...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vaddådå? Har du slut på hörnor att städaMitt datorpaket är nu "registrerat" hos Postnord. Snälla, snälla netonnet skicka iväg det idag, så KANSKE det finns en chans att det kommer imorgon...
Det finns att städa här... själv ligger jag på soffan än...Mitt datorpaket är nu "registrerat" hos Postnord. Snälla, snälla netonnet skicka iväg det idag, så KANSKE det finns en chans att det kommer imorgon...
Väldigt sen på bollen, men jag beklagarPappa somnade in idag. Sorgen kväver mig.
Prova Ahum (eller liknande sidor)Måste bara hitta en som klarar av mig svårt att sätta ord på mina tankar
Njaaaaaa....men jag vill skriva !!Vaddådå? Har du slut på hörnor att städa
Fruit cocktail!Håller på att grubbla över vad det är man traditionellt brukade ha i en smörgåstårta vilket var så otroligt äckligt. Någon slags frukt?
De som chefen gjorde baserades på franska. De långa bröden gjorda för landgång.
Fyllning geggades t.ex ihop av leverpastej, creme fraiche och lite bostongurka. Eller annan röra.
Fick ligga ihop sig under natten för attsafta till sig.
Dekoration antingen kött eller skaldjur/lax beroende på fyllning.
Skinkrullar sallat, lax oliver, cocktailtomater etc. Fästes med tandpetare
Vår nya tv är skickad, men tvivlar på att den dyker upp imorgon.Mitt datorpaket är nu "registrerat" hos Postnord. Snälla, snälla netonnet skicka iväg det idag, så KANSKE det finns en chans att det kommer imorgon...
Dags att tömma torktumlaren!