Vad gör vi? Del CLXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alphaville
 

Bifogade filer

  • 20230810_201652.jpg
    20230810_201652.jpg
    348,9 KB · Visningar: 15
Planerar begravning. Herregud vad overkligt det känns. Pappa hann ju knappt ens bli pensionär… han skulle ju finnas i massor av år till. Se min son växa upp. Så orättvist… 💔

Det är också i sådana här situationer som kan inser vilka som verkligen bryr sig. Människor har verkligen inte trodde skulle göra det, hör av sig med kondoleanser. Medan sådana som jag trodde faktiskt brydde sig om mig - lyser med sin frånvaro…

Igår en 3h svamptur i skogen i ensamhet. En chans att få gå bort lite ångest utan att behöva tänka på någon annan då sonen skolas i på fritids/skola den här veckan. Fantastiskt skönt.
 
Lite lätt berusad efter två relativt starka öl. Men en var verkligen jättegod en belgisk Nonkel pater. Köpte ölen på Ölstudions tillfälliga sortiment. Ölstudion är en separat butik för Systembolaget här i Göteborg med bara öl som verkligen har ett brett och annorlunda sortiment. Jättekul att man kan upptäcka lite roligare öl där som är annorlunda.,
 
Ligger i sängen, sjukt trött efter en dag med full fart mest hela tiden. Men, jag har fixat pass, varit på en fantastisk(!) promenad med en ny vän och hunnit umgås med partnern. Nu ligger jag och hundarna i sängen. Vi ska titta på något avkopplande på youtube och sova lite.

Imorgon blir det full fart igen, men då ska jag försöka hinna med att läsa ikapp lite här på buke också, och fixa lite bilder. Sedan blir det jobb i helgen och på måndag ska jag ut med vännen igen. Vi hittade en del svamp i skogen idag, förhoppningsvis blir det mer av det!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
974
Senast: Kirre
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 961
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 141
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp