Det gör det nog. Har pluggat lite sporadiskt under sommaren men det är svårt att bruka allvar när man inte har någon deadline att förhålla sig till, nu har jag knappt två veckor att piska in det sista.Hoppas det går kanon!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gör det nog. Har pluggat lite sporadiskt under sommaren men det är svårt att bruka allvar när man inte har någon deadline att förhålla sig till, nu har jag knappt två veckor att piska in det sista.Hoppas det går kanon!
Det som är svårt för mig är alla specialskyltar som man inte ser till vardags så där behöver jag lägga extra tid för att friska upp minnet, tex en hög stolpe med 500 tilläggsskyltar om parkeringstider, datumparkering osv. Jag stöter aldrig på sånt till vardags då jag extremt sällan behöver parkera inne i stan så det försvinner ur minnet ganska fort.Teorin är enkel, mest vanliga körkortsfrågor för bil.
Absolut!Kan man gå hem en timme efter att man är på plats? Enquiring minds want to know.
Mår du dåligt så självklart.Kan man gå hem en timme efter att man är på plats? Enquiring minds want to know.
Hur länge håller resultatet?Beslutade mig för att det mest effektiva är att sätta hårt mot hårt, så jag bokade in teoriprovet till 23/8, så har jag en deadline att förhålla mig till.
Ett godkänt teoriprov är giltigt i 4 månader innan du måste göra om det igen om du inte gör uppkörningen inom den tiden.Hur länge håller resultatet?
Tack! Funderar på att köpa ett paketEtt godkänt teoriprov är giltigt i 4 månader innan du måste göra om det igen om du inte gör uppkörningen inom den tiden.
Gör det, jag köpte ett paket hos en större trafikskola i stan där jag jobbar. Fick teoripaket med böcker och tillgång till onlineövningar via elevportalen, 5 körlektioner och lån av komplett ekipage till uppkörningen. Betalade 4900 kr. Tycker lätt det är värt det.Tack! Funderar på att köpa ett paket