Vad gör vi? Del CLXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Teorin är enkel, mest vanliga körkortsfrågor för bil.
Det som är svårt för mig är alla specialskyltar som man inte ser till vardags så där behöver jag lägga extra tid för att friska upp minnet, tex en hög stolpe med 500 tilläggsskyltar om parkeringstider, datumparkering osv. Jag stöter aldrig på sånt till vardags då jag extremt sällan behöver parkera inne i stan så det försvinner ur minnet ganska fort.
 
@parellikusken @Mia_R

Mår dåligt men inte så dåligt.

Ljudet på projektorn fungerade inte så min PP blev ett fiasko och jag fick köra ljudet på min dator och ingen hörde. Det fungerade utmärkt i tisdags så fattar inte vad som ändrats. Var inne och petade i inställningar men det var lika förbenat. Är det den 13 idag?

Nu ska jag iaf gömma mig och inte prata med någon tills det är dags att smita hem. Och motstå frestelsen att köpa mera nektariner. Hur gott det än är. Kyckling och sallad ikväll. Och lite frusna jordgubbar som inte är fullt lika onyttigt.
 
MYCKET bra heldagsföreläsning på jobbet idag :) ! Killen är helt fantastiskt rolig, motiverande och kunnig :) !

Väntar nervöst på om mitt paket ska "ramla in" hos ombudet. Det borde göra det eftersom det anlände större orten redan i natt, men det känns samtidigt som om det redan borde ha kommit till ombudet... Appen säger att det beräknas komma fram idag. Får verkligen hoppas att det bara är lite försenat... Vill ju ha min dator innan helgen!
 
Det var tungt i morse att kliva upp. Försov mig en halvtimme till och med! Tungt överhuvudtaget i dag! Men ändå har solen tittat fram så jag är gladare än jag varit om det varit regn och åter regn. Jag behöver verkligen sol! Kan inte läkare skriva recept på solen? Man kan ju få antidepressiva tabletter så varför inte få sol i antidepressivt syfte liksom, mer sol åt folket :D På så vis kanske Hans försvinner lättare!!

Men det är fredag, det är faktiskt skönt, trött och sliten, men log lite inom mig åt solen, log lite åt busschauffören som visslade när han körde och log lite åt den äldre mannen som vilade ögonen medan han åkte. Sedan bytte jag buss och skränit folk tog plats där, tjatter, youtubevideos och ringsignaler och flams avlöste så pass att jag inte ens hörde några utrop eller när någon tryckte på stopp. Min hjärna vrålade tyst "snälla ta sluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut!!!". Vilken tur att resan inte tar många minuter.

Har ätit och ska nu rasta spion, tänkte jag. så skönt med helg. Vila hjärnan.
 
Kämpade mig igenom dagen. Började med 2 h trimning i regnet...
20230811_075523.jpg
Skorna är svarta egentligen.
Sen bet jag ihop och jobbade genom sista rasten så jag kunde sluta redan 13.30 🥳 Nu blir det slöhlo på tv och kanske somna lite.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
974
Senast: Kirre
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 961
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 141
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp