Har satt lite notisflikar i mina böcker och tittat på några Top Gear avsnitt. Pratat med min syster, hon har anmält en bekant för ofredande och behövde ventilera. Han ger sig inte så lätt, är grymt otrevlig mot henne. Påstår tex att hon har sex med sin hund, förutom att hon är hora, dum i huvudet och att han önskar att hon har cancer och dör en lång och plågsam död.
Skrev på messenger med en gammal kollega som är sjuk och nu gått i pension pga det. Behövde också ventilera. Tråkigt avslut hon fick på sitt arbetsliv, inte bara pga sjukdom utan pga kollegorna, hon förtjänar bättre!! Jag fnissade i alla fall när hon berättade att min favoritläkare på den arbetsplatsen ska sluta och börja jobba i Danmark, visserligen mest med forskning, men ändå, han kan inte språket (jag vet, han har klagat på det tidigare, jag var "hans" sekreterare), också kul att det är ett sätt för honom att slippa taligenkänning, så länge jag jobbade där slapp han undan i och med att jag skrev hans diktat. Synd för Sverige att mista en bra läkare dock, vi hade behövt fler av honom!
Nu ska jag nog sova tror jag.