Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sovrumsfönster målat
Hoppas färglukten lägger sig innan läggdags
Skrapat, oljat, grundat och lagt på första lagret färg på en fönsterkarm. Även målat sista strykningen med rött på fönstrerna. Nu dusch och sen handla!
Vi är många i fönstermålar-klubben ! Jag har annars precis varit ute en vända med varmluftspistolen och kämpat med min ytterdörr. Den (varmluftspistolen alltså, inte dörren) skrämmer inte slag på mig längre, och det är ju bra ! Men det kommer nog att ta sin lilla tid att få bort all gammal färg. Men det är helt okej !Jag kittade fönster och målade och stampade rakt ned i ett getingbo. Tyckte att det blev lite väl mycket flugor kring mig, så tittade jag ned och hade ett trettiotal ilskna getingar kring fötterna. Lugnare nu efter tre flaskor Raid, men det verkar vara hundratals döda nu och ändå finns det kvar.
Så nu har jag ett icke-fixat fönster kvar på bottenvåningen. Kanske är det lugnare imorgon även om målningen inte lär bli av då.
Finns det någon eventuellt försvårande diagnos bakom? Jag tänker att det är skillnad i hur man löser det om det finns svårigheter i grunden, då kanske man måste ta professionell hjälp utifrån för att få sådana vardagliga saker att fungera långsiktigt, eller om det är en människa som man kan ha "genomsnittliga" förväntningar på.Nej haha
När man precis diskat ett berg så barnet får äta på papptallrik
Va? För mycket porslin? Har aldrig hört de. Vad betyder detSkulle aldrig hända här
/mvh hon som kanske har liite mycket porslin
Jag försöker panta när vi fyllt en papppåseTraskat ner till Ica för att panta
2 fulla Dramaten och en Ikea kasse, så det blev en hel del
Ja Adhd och Aspberger.Finns det någon eventuellt försvårande diagnos bakom? Jag tänker att det är skillnad i hur man löser det om det finns svårigheter i grunden, då kanske man måste ta professionell hjälp utifrån för att få sådana vardagliga saker att fungera långsiktigt, eller om det är en människa som man kan ha "genomsnittliga" förväntningar på.
Försöker var dagens ord.......Jag försöker panta när vi fyllt en papppåse
Så roligt är det inte att ha det ståendes i köketFörsöker var dagens ord.......
Stort ? Är inte maxi i Norrköping typ lika stort?Varit en intressant arbetsdag: åkt med på lite nya vägar som bla fina landsvägar och ett gäng nya butiker och jösses vad stort Maxi i Motala är!
Inte här heller. Varken engångs bestick eller dito bestick/glas kommer in här.Skulle aldrig hända här
/mvh hon som kanske har liite mycket porslin
Nej nej! Inte själva bara Maxi. Men de ska ju flytta lite på sig så till nästa år lär de kanske vara i samma storlekStort ? Är inte maxi i Norrköping typ lika stort?
Inte på hallsoffan heller,ändå står dom där,jag pekar med hela handen men det hjälper inte.Så roligt är det inte att ha det ståendes i köket