Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Iofs inte gått igenom hela ica maxi i Peking men är motala så mycket större? Ni har iofs både maxi och kvantum...Nej nej! Inte själva bara Maxi. Men de ska ju flytta lite på sig så till nästa år lär de kanske vara i samma storlek
Sovdags här med imorgon mot knäckebrödsland.....Nu sovdags. Imorgon bio med barnet
Jag upplevde det väldigt stort mot norpan iaf . Ja vi har ju detIofs inte gått igenom hela ica maxi i Peking men är motala så mycket större? Ni har iofs både maxi och kvantum...
Nej haha
Här kan vi fylla säckar åt gången. Så ja det blir så givetvis......Jag försöker panta när vi fyllt en papppåse
Förrådet är dagens ord...Inte på hallsoffan heller,ändå står dom där,jag pekar med hela handen men det hjälper inte.
Här finns inte utrymme för det...Här kan vi fylla säckar åt gången. Så ja det blir så givetvis......
Såg nån film på Instagram angående att sätta en trollslända i tränset vilket skulle minska flugorna. Ska definitivt testas!Gick inte rida i paddocken idag hästen blev alldeles för störd av flugorna!
Jag ska vända tillbaka dygnet innan jag börjar jobba på måndag.
Jo men tjena..