athena_arabians
Trådstartare
Inte på hallsoffan heller,ändå står dom där,jag pekar med hela handen men det hjälper inte.
Har du provat att alfa-rulla den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte på hallsoffan heller,ändå står dom där,jag pekar med hela handen men det hjälper inte.
Blir det snyggt att måla med rosévin... ??Ska snart kika över mina stolar som jag målade med min kompis rosévin, nånting säger mig att jag kan ha missat några ställen
Blir det snyggt att måla med rosévin... ??
Ska snart kika över mina stolar som jag målade med min kompis rosévin, nånting säger mig att jag kan ha missat några ställen
Det undrar jag medBlir det snyggt att måla med rosévin... ??
Var hittar man nextory erbjudandet?Bakar någon form av kanelbullesockerkaka med... extra kanel av misstag men känns som något jag gjort förut Lyssnar på sliskig feelgood till. Skaffade även Nextory gratis 60 dagar pga gratis för Kjell&Co-medlem (tips! även för gamla kunder) så nu kommer det bli hysteriskt lyssnande två månader då jag även har 100 h Storytel. Ack o ve så kämpigt men måste nog byta till åtminstone mysdeckare
Fått det på mejlen så kolla om det ligger där ingen kod utan gick direkt via länkVar hittar man nextory erbjudandet?
Lamor spottar väl, kan vara trevligt i samband med badandetStrax iväg till badet igen, inte lika fint väder idag dock. Undrar vilket djur jag kan få simma med idag, lamorna står och tittar på ibland
Sitter på tåget. På sätena bredvid sitter tre knappt 20-åringar som ska på match i Sthlm om jag tolkat klädseln rätt. Första ölen är intagen iaf Det lär bli en lååååång dag.
och efter