Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men så underbar!Jag blev precis klar med de sista detaljerna på figurerna till barnvagnsmobilen. Nu måste jag bara fixa resten. Den ska vara klar till imorgon.
Visa bifogad fil 124651
+1 på den.Han jobbar inte hela tiden, kunde planerat och städat före eller efter.
Nog för att du bor i nils Johan land men vad är det för burkar?Ska ta en prommis med spionen om en stund. Det är fint väder så blir väl till skogen.
Har varit i väg och hämtat medicin, skulle behövt det i går när jag mådde så väldigt dåligt, men då kunde jag ju inte komma i väg, men nu så! Har tagit lite och känner mig lite bättre, men är fortfarande inte riktigt pigg. Gick in om Hemköp för att kika efter kantareller, men de hade inte fångat in några åt mig, så jag köpte sparris, ost och kexchoklad istället som tröst. En runda in på Stadsmissionen för att kolla deras besticklåda, men inte heller där fanns något kul. Däremot blev den här gången också DVDer- olika Top Gear säsonger. Och så tre kokböcker. "Vår kokbok", "jamies höstmat" och så en bok om smörgåstårtor och smörrebröd, där jag mer tänkte på just smörrebröden faktiskt.
Och så hemåt igen och har nu tillbringat över två timmar i telefon med yngsta sonen. Det är 50 mil mellan oss, men internet är en bra grej ändå, vi har kollat på bestick tillsammans, jag visade var Nils Johanburkar är för något och vi pratade om hur han ska göra spagetti och köttfärssås i dag samt jag tipsade om att blanda de två olika saftsorterna han har köpt, lite motstridig först men han gjorde det och tappade hakan av hur gott det blev
Nu dags för nya Alvedon och så en prommis!
Har varit igång sedan tidigt. Målat FÄRDIGT ett fönster, dvs fått på strykning nummer två av vacker ljusgrå färg (även om den kanske hade kunnat få vara lite, lite mörkare) på insidan ! Har också påbörjat två andra fönster, tvättat och grundat. Håller tummarna för hyfsat väder i några dagar framöver så jag kan fortsätta med min målning. Det är njutbart att se hur fint det blir ! Jag funderar på att ta mig ut och plocka lite fler blåbär, men jag vet inte riktigt om jag orkar... Alternativt funderar jag på att ta mig an ytterligare ett fönster, när man ändå har alla saker framme.
Ingen ursäkt, då kunde han ha städat efter jobbet i går, det gör vi andra, eller i morse. SLUTA curla honom!Han jobbar
Bor jag i Nils Johan land? De är ju danska så jag tänker att jag bor i Sverige....Nog för att du bor i nils Johan land men vad är det för burkar?
Ja förr var de iaf I din stad... danska? Nä inte i min värld sörmländska för mig...Bor jag i Nils Johan land? De är ju danska så jag tänker att jag bor i Sverige....
Jag har några stycken av dem till mjöl, mathavre och pasta.
Visa bifogad fil 124654
Fast de är danska, han som gjorde dem är dansk. passar mig bra som halvdansk dock.Ja förr var de iaf I din stad... danska? Nä inte i min värld sörmländska för mig...
Kanske är olika företag. Det jag tänker på var i din ort förr.Fast de är danska, han som gjorde dem är dansk. passar mig bra som halvdansk dock.
Min första burk fick jag av mamma när jag flyttade hemifrån när jag var 17 år, satte en lapp på den "vetemjöl" och hällde i vetemjöl, och sedan dess har lappen suttit där på och den har alltid använts till vetemjöl. Det är många år sedan nu!
Jag får erkänna att jag inte har så bra koll, bara vad som sagts till mig Men visst Nyköping duger fint det med om vi ska vara såKanske är olika företag. Det jag tänker på var i din ort förr.
jag kan hjälpa till ned glassenJag har massa glass i frysen som behöver ätas upp så vi kan väl ta lite sommarväder framöver
Han jobbar
de två olika saftsorterna han har köpt, lite motstridig först men han gjorde det och tappade hak
Om du hjälper till med alla förbaskade gröna bönor jag skördade och frös in förra året ocksåjag kan hjälpa till ned glassen
jag kan hjälpa till ned glassen