Det stod att atg readers första avdelning skulle starta 12.45 pga de var försenade efter olycka.Måste ha missat det vi såg bara de tre sista i första klassen. Väntar nu på att den andra klassen ska börja 12.45
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det stod att atg readers första avdelning skulle starta 12.45 pga de var försenade efter olycka.Måste ha missat det vi såg bara de tre sista i första klassen. Väntar nu på att den andra klassen ska börja 12.45
Ser nu framför mig hur du badade med isbjörnar eller någotVar till djurparken och badade, tänkte inte hoppa i själv men det var SÅ skönt i vattnet så det blev så ändå
Vi hade en trevlig stund (lite bråk som sig bör ), åkte några karuseller och nu gårdagens pizza till lunch!
Fet hudkräm eller oljaFy faan vad ena ärret på benet kliar! Håller på att bli tokig! Finns det nåt man kan smörja på så det slutar, eller i varje fall lugnar sig?
Salubrin. Har funkat sen urminnes tider.Fy faan vad ena ärret på benet kliar! Håller på att bli tokig! Finns det nåt man kan smörja på så det slutar, eller i varje fall lugnar sig?
Vill helst inte smörja på något fett, har stödstrumpa fortfarande och då blir den ju väldigt kladdig. Men ikväll, då jäklar ska det smörjas!Fet hudkräm eller olja
Hjälper det inte så xylocain salva
Ja, simmade med kamelerSer nu framför mig hur du badade med isbjörnar eller något
Hur länge till ska du ha stödstrumpan?Vill helst inte smörja på något fett, har stödstrumpa fortfarande och då blir den ju väldigt kladdig. Men ikväll, då jäklar ska det smörjas!
Han jobbarVarför städar han inte själv?
Vet ej. Inte länge hoppas jag.Hur länge till ska du ha stödstrumpan?
Han jobbar inte hela tiden, kunde planerat och städat före eller efter.Han jobbar
Ärr kan klia duktigtVet ej. Inte länge hoppas jag.
Måste säga att jag var positivt överraskad. Visst var det en del folk på Ikea men inte alls lika mycket som förväntat. Jag var bara där 30 min idag och för första gången fanns allt jag skulle ha så jag fick med mig allt på listanJag hade inte vågat...