Vad gör vi? Del CLXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skönt att se att Peder kan tävla igen efter olyckan. :)

IMG_20230729_124806507.jpg
 
Fy faan vad ena ärret på benet kliar! Håller på att bli tokig! Finns det nåt man kan smörja på så det slutar, eller i varje fall lugnar sig?
 
Idag för en vecka sedan (hur kan det redan vara det ?!? Men ja jo jag har ju jobbat hela veckan och haft att göra) lyckades jag ju slå omkull på höger knä på en klippa när sambon och jag var ute vid havet. Idag slog jag till igen 😆. Sista butiken för dagen och hoppar ur lastbilen och ser mig inte för och ramlar baklänges över kanten och hamnar nedanför på asfalten 🙄. Slog mest i armbågarna som jag skrapade upp och höger höftsida och axlar- lyckades landa så pass att jag lyckades hålla upp nacken och huvudet så jag slog absolut inte i det 😊. Blev mest överrumplad 😳🫣. Men lär säkert vara lite öm så jag tror jag fortsätter med avsutten motion av pållan några dagar till 😄.
 
Jag hade inte vågat... :nailbiting:
Måste säga att jag var positivt överraskad. Visst var det en del folk på Ikea men inte alls lika mycket som förväntat. Jag var bara där 30 min idag och för första gången fanns allt jag skulle ha så jag fick med mig allt på listan 😃

Vissa av butikerna runtomkring hade stadig kö i kassan enligt min kompis och det var jättemycket folk att stångas med. Ikea var rena semestern i jämförelse sas det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 673
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
561
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 869
Senast: grodan21
·
Hemmet Hittade idag flera tvestjärtar i min bil :yuck: Troligen kommer de från att jag missat att en filt i hundburen var fuktig och där fick...
Svar
3
· Visningar
291
Senast: fryckan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp