Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä grannen klipper gräset. Han körde gräsklipparen igår kväll också.Eh... lite tidigt ännu för röjsågen, va?
Nä grannen klipper gräset. Han körde gräsklipparen igår kväll också.
Nä jag vet.. men du vet pensionärer de har inte så mycket tid. han har gjort så varje fredag i 13 årstid. Nu för tiden delar upp det i tre delar fredag kväll lördag morgon eller kväll och beroende på när klippning 2 sker klippning tre lördag kväll eller söndag morgon eller kväll...Oj! Fredag kväll till söndag förmiddag försöker jag faktiskt vara lite snäll med grannarna och inte föra oväsen i onödan (vad andra gör skiter jag i för jag blir inte störd). Det är inte så himla kul att ha grillkväll och så drar grannen igång gräsklipparen liksom.
Störs du inte?Nä jag vet.. men du vet pensionärer de har inte så mycket tid. han har gjort så varje fredag i 13 årstid. Nu för tiden delar upp det i tre delar fredag kväll lördag morgon eller kväll och beroende på när klippning 2 sker klippning tre lördag kväll eller söndag morgon eller kväll...
Jo just de tiderna är jävligt irriterande särskilt som gubben kan gå och strosa hela dagen och så just när någon slagit igång grillen så startar han...Störs du inte?
Men vad säger han när du pratar med honom om problemet?Jo just de tiderna är jävligt irriterande särskilt som gubben kan gå och strosa hela dagen och så just när någon slagit igång grillen så startar han...
Vi kanske inte tagit upp det... jag stör mig nog mer på a-traktor problemet..Men vad säger han när du pratar med honom om problemet?
nejdå, en i en grupp klagade på att grannen, mitt i ett bostadsområden, fällde träd med motorsåg imorse kl 06. Det var nog lite tidigt.Eh... lite tidigt ännu för röjsågen, va?
Ska städa
Sonen får besök idag
Har ätit frukost och sitter nu framför Antikduellen och Sverige matchen. Funderar på om jag ska trotsa lönehelgen och åka till Ikea?
Det var någon olycka såg jag på atg hur gick det?
Det var någon olycka såg jag på atg hur gick det?